  • 1. Data: 2010-12-27 12:31:26
    Temat: sony mavica
    Od: "Jan Kowalski" <s...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktoś użytkowuje aparat cyfrowy Sony Mavica CD300. Chodzi mi o to że nie
    mogę znaleźć płytki CDRW do niego ale wielorazowej. Te co kupiłem albo nie
    widzi albo nie dają się sformatować.
    dziękuję!

  • 2. Data: 2010-12-27 13:21:33
    Temat: Re: sony mavica
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Jan Kowalski wrote:

> [...]
    > o to że nie mogę znaleźć płytki CDRW do niego ale wielorazowej.
    > Te co kupiłem albo nie widzi albo nie dają się sformatować.

    Witaj

    Proponuję byś poszukał płytek CDRW które charakteryzują
    się _maksymalną_ prędkością nagrywania 4x.

    Przypuszczam że podejmowałeś próby z płytkami szybszymi,
    czyli _OD_ 4x wzwyż, np. z płytami CDRW HS (High Speed)
    lub nawet CDRW US/US+ (Ultra Speed, Ultra Speed Plus), a
    tego standardu (różnice w technologii) ten aparat nie ma
    szans obsługiwać. Potrzebujesz płyt CDRW bez dodatkowych
    literek, z prędkościami zapisu 2x do 4x.

    Opis zakresów prędkości znajduje się m.in. tu:
    http://en.wikipedia.org/wiki/CD-RW

    Jeśli to nie poskutkuje, to może to oznaczać uszkodzenie
    aparatu..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2010-12-27 13:44:07
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > nie mogę znaleźć płytki CDRW do niego ale wielorazowej. Te co kupiłem albo
    > nie widzi albo nie dają się sformatować.

    Chyba powinna mieć prędkość zapisu do 4x. Te o wyższych prędkościach zapisu
    były produkowane w innej technologii.

    Warto zauważyć, że jeśli miałbyś na rzecz tego aparatu ponosić jakieś
    większe koszty - nawet aparat kompaktowy typu Kodak C143, dostępny w
    sklepach za 190zł zrobi lepsze zdjęcia, a osprzęt (karty) dostaniesz bez
    problemu za grosze.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2010-12-27 23:28:20
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-12-27 13:31, Jan Kowalski wrote:
> [...]
    > mogę znaleźć płytki CDRW do niego ale wielorazowej. Te co kupiłem albo nie

    Mavica była fajnym aparatem kiedyś, gdy ceny kart pamięci były kosmiczne,
    a na rynku było pełno płyt i dyskietek. Dzisiaj niewielkim kosztem można
    nabyć aparat z wiele lepszą matrycą i tanimi, a wygodnymi pamięciami. IMHO
    nie ma co się męczyć.
    Przykładowo pierwsza z rzędu aukcja:
    http://allegro.pl/aparat-cyfrowy-canon-powershot-s70
    -komplet-i1386578642.html

    Rozumiem, że do aparatu ciągnie sentyment, może żal było sprzedać i można
    dać dzieciakom np., ale kiedyś i tak zabraknie nośników, a nawet czytników
    i zmienić trzeba będzie :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 5. Data: 2010-12-27 23:40:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-27 13:31, Jan Kowalski pisze:
    > Czy ktoś użytkowuje aparat cyfrowy Sony Mavica CD300. Chodzi mi o to że nie
    > mogę znaleźć płytki CDRW do niego ale wielorazowej. Te co kupiłem albo nie
    > widzi albo nie dają się sformatować.

    Laser (i/lub optyka lasera) się zestarzał. Tak mają napędy po kilku latach.

    --
    pozdrawia Adam
    /łyżka na to: skoro nie widać różnicy, po co przepłacać; prawie czyni

  • 6. Data: 2010-12-28 08:26:51
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Jan Kowalski nadaje:
    > nie mogę znaleźć płytki CDRW do niego ale wielorazowej. Te co
    > kupiłem albo nie widzi albo nie dają się sformatować.

    A co kupiłeś? Pokash fotkem! ;-)

  • 7. Data: 2010-12-28 18:07:09
    Od: Jan <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 13:31, Jan Kowalski pisze:
    > Chodzi mi o to ?e nie
    > mog? znale?? p?ytki CDRW do niego ale wielorazowej.
    Spóźniłeś się o 2 dni...
    Właśnie przy okazji rocznych remanentów w szufladzie wywaliłem 2 płytki
    od maviki do śmietnika. Nawet pobiegłem sprawdzić czy worek jeszcze
    jest, ale go już nie było... :(
    Co za zbieg okoliczności.
    --
    Pozdrowienia