  • 1. Data: 2010-04-13 10:32:30
    Temat: sniffer usb
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    Szukam sniffera usb (podsluchiwacza) z otwartym kodem (jezyk w miare
    dowolny) musze zrozumiec transmisje pomiedzy kamerka a jej sterownikiem.

    najchetniej dzialajacy w srodowsku win xp/vista/7

    Pozdr
    Qbab

  • 2. Data: 2010-04-13 10:51:50
    Temat: Re: sniffer usb
    Od: cepu69 <c...@t...pl>

    Qbab wrote:

    > Szukam sniffera usb (podsluchiwacza) z otwartym kodem (jezyk w miare
    > dowolny) musze zrozumiec transmisje pomiedzy kamerka a jej sterownikiem.

    Beagle USB 480 Protocol
    Analyzerhttp://www.totalphase.com/products/beagle_us
    b480/
    Beagle USB 12 Protocol Analyzer
    http://www.totalphase.com/products/beagle_usb12/

    Rosetta Language Bindings - Development API

    The full power of the Beagle analyzer is available for custom software
    applications through a free and royalty-free API. Developers have access to
    the same API that is used by the Data Center Software. Full functionality
    is available for automated test suites, production test fixtures, and more.

    * Develop custom solutions in C/C++, C#, VB, .NET, Python
    * Custom parsing of proprietary protocols
    * Clean API is well-documented and easy to integrate
    * Fully Windows, Linux, and Mac OS X compatible
    * Royalty-free API can be used without licensing fees

    > najchetniej dzialajacy w srodowsku win xp/vista/7
    Cross-Platform Support :
    * Windows XP, Vista 32/64, Windows 7 32/64
    * Linux (kernel 2.6 and greater)
    * Mac OS X (10.4 and greater)

  • 3. Data: 2010-04-13 11:11:34
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 10-04-13 12:51, cepu69 pisze:

    > Beagle USB 480 Protocol
    > Analyzerhttp://www.totalphase.com/products/beagle_us
    b480/
    > Beagle USB 12 Protocol Analyzer
    > http://www.totalphase.com/products/beagle_usb12/

    widziałem, tyle że to nie jest programowe tylko sprzętowe i do tego nie
    o otwartym kodzie :) a i ma małą wadę - kosztuje 400 dol.

    Jestem pewien że ktoś już napotkał podobny problem.

    Pozdr
    Qbab

  • 4. Data: 2010-04-13 12:39:04
    Od: cepu69 <c...@t...pl>

    Qbab wrote:

    b480/

    > widziałem, tyle że to nie jest programowe tylko sprzętowe
    Sprzetowy sniffer jest z grubsza niezalezny od OS, ktorego komunikacje
    podsluchujemy.

    > i do tego nie o otwartym kodzie :)
    Jeszcze sporo wody w wisle musi uplynac nim producenci wszelkiej masci
    debugerow/snifferow otworza zrodla

    > a i ma małą wadę - kosztuje 400 dol.
    to jest tylko - dowiedz sie ile kosztuje, np. debuger jtagowski abatrona
    bdi3000

    Wujek Googel poleca :
    http://www.pcausa.com/Utilities/UsbSnoop/
    http://benoit.papillault.free.fr/usbsnoop/doc.php.en

  • 5. Data: 2010-04-14 08:31:28
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    > Wujek Googel poleca :
    > http://www.pcausa.com/Utilities/UsbSnoop/
    > http://benoit.papillault.free.fr/usbsnoop/doc.php.en

    Wujka pytałem :)

    ale w takim wypadku jak się zabrać za pisanie sterownika, a właściwie za
    czytanie danych z kamerki przesyłanych po usb poza directX'em ?
    Trochę mnie to przerasta, a bardzo zależy mi na dostępie do "czystych"
    danych z tej matrycy - pierońsko by ułatwiło mi to pomiary.

    Pozdr
    Qbab