  • 1. Data: 2010-04-12 16:12:27
    Temat: GPS, KML, KMZ - jak skonwertować na start, stop i kilometry
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    Kręcę się w kółko szukając informacji na ten temat i znajduję tylko soft
    z kilogramami dodatków, których nie potrzebuję.

    Potrzebny byłby jakiś opis, wzór ewentualnie gotowa
    aplikacja przy użyciu której mógłbym przetworzyć plik kml, kmz, gps
    w rozbiciu na poszczególne ścieżki do postaci wyjściowej
    1.(data i czas start, data i czas koniec, długość ścieżki)
    2.(data i czas start, data i czas koniec, długość ścieżki)
    3.(data i czas start, data i czas koniec, długość ścieżki)
    itd...

    Dziękuję z góry za pomoc.

  • 2. Data: 2010-04-12 17:59:17
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-04-12, pigobocian <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > 2.(data i czas start, data i czas koniec, długość ścieżki)
    > 3.(data i czas start, data i czas koniec, długość ścieżki)

    A zaglądałeś do środka plików KML i KMZ? Bo jedno to XML, a drugie to
    zip z XML-em.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2010-04-12 19:42:08
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    W dniu 2010-04-12 19:59, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > A zaglądałeś do środka plików KML i KMZ? Bo jedno to XML, a drugie to
    > zip z XML-em.

    tak, np:
    <Placemark>
    <name>Track2010/03/17_12:54</name>
    <styleUrl>#Line_2_2</styleUrl>
    <LineString>
    <tessellate>1</tessellate>
    <coordinates>
    22.427194,51.641262,174.539637 22.427590,51.641005,179.305720
    22.427584,51.641129,177.300764 22.427597,51.641263,175.743097

    22.434493,51.638935,176.625144 22.434444,51.638843,177.083263
    22.434354,51.638765,177.614985
    </coordinates>
    </LineString>
    </Placemark>

    jest oczywiście manual
    http://code.google.com/intl/pl/apis/kml/documentatio
    n/kmlreference.html
    ale nie mogę wyczytać tam tego co chcę :(

    longitude, latitude, and altitude i takie tam

    Na swoje nieszczęście nic z tego nie rozumiem :(

  • 4. Data: 2010-04-12 20:14:47
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    W dniu 2010-04-12 18:12, pigobocian pisze:
> [...]
    > 2.(data i czas start, data i czas koniec, długość ścieżki)
    > 3.(data i czas start, data i czas koniec, długość ścieżki)

    Mam, gdyby to kogoś zainteresowało:

    http://www.movable-type.co.uk/scripts/latlong.html

  • 5. Data: 2010-04-12 22:18:14
    Od: gacek <g...@w...pl>

    pigobocian wrote:
    > longitude, latitude, and altitude i takie tam

    weż słownik, i sobie przetłumacz. akurat te trzy słowa są dość jasne.

    gacek