  • 1. Data: 2010-04-12 13:16:38
    Temat: najważniejsze firmy (firmy - ikony)
    Od: "grunge fighter" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktos mógłby wymienić najbardziej znaczące firmy
    w rozwoju i przemyśle/biznesie programistycznym
    - chodzi mi o firmy ikony wiążace się z kompami/softem/procesorami
    moi kandydaci

    - intel
    - ibm
    - sun
    - microsoft
    - apple

    - motorola
    - amd
    - sony (ps2, ps3)
    - hp
    - nokia (?)
    - nvidia (?)

    ale chętnie powitałbym jeszcze jakieś inne najlepiej z jakims słowem
    wprowadzenia dlaczego są ważne, albo ktore są ważniejsze a które mniej
    nie chcialbym zeby ta lista byla długa i chciałbym by były tu
    uwzględnione tylko najważniejsze firmy - ale tak by zagospodarować
    całą programistyczną i hardware'ową rzeczywistość

    pzdr
    grunge fighter

  • 2. Data: 2010-04-12 13:46:21
    Temat: Re: najważniejsze firmy (firmy - ikony)
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    grunge fighter wrote:
> [...]
    > uwzględnione tylko najważniejsze firmy - ale tak by zagospodarować
    > całą programistyczną i hardware'ową rzeczywistość

    http://katalog.pf.pl/PORADNIA-ZDROWIA-PSYCHICZNEGO-P
    0R10C-m11.html

  • 3. Data: 2010-04-12 14:45:13
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dodajesz jablka do gruszek, a potem najlepiej chcialbys to posortowac po
    srednich opadach deszczu w Zimbabwe?

  • 4. Data: 2010-04-12 20:26:45
    Od: Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl>

    grunge fighter pisze:
> [...]
    > uwzględnione tylko najważniejsze firmy - ale tak by zagospodarować
    > całą programistyczną i hardware'ową rzeczywistość

    http://netvalley.com/top100am_vendors.html

    Czwarty wynik w googlach...

    --
    MB