  • 11. Data: 2014-06-14 22:43:53
    Temat: Re: sms
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 14/06/2014 15:07, k...@g...com wrote:

    > Masz rację ze Twój temat jest na inną grupę. Filmik jest wyreżyserowany od początku
    do końca. Reakcje ludzi też. Zachowują się tak jak im ten co płaci kazał. To że
    słyszysz że dzwonią telefony nie znaczy że dzwoniły na sali kinowej.

    To mnie akurat nie interesuje i w "głębokim poważaniu" mam, czy to było
    wyreżyserowane czy też nie. Odpowiadam tylko Shrekowi, że technicznie
    jest to możliwe do osiągnięcia bez znajomości numerów telefonów.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 12. Data: 2014-06-14 23:13:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-14 22:43, Michal Lukasik wrote:

    > To mnie akurat nie interesuje i w "głębokim poważaniu" mam, czy to było
    > wyreżyserowane czy też nie. Odpowiadam tylko Shrekowi, że technicznie
    > jest to możliwe do osiągnięcia bez znajomości numerów telefonów.

    Dzięki - tan aspekt mnie interesował.

    Shrek.

  • 13. Data: 2014-06-14 23:26:54
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-14 15:27, Michal Lukasik pisze:

    > Nie musieli. Wystarczy, że wszystkie tel. zalogowane były do
    > kontrolowanego przez nich BTSa. No ale to temat na inną grupę.

    od BTSa do numerów to długa droga jeszcze... nie ta warstwa.

    @

  • 14. Data: 2014-06-15 06:36:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-14 23:26, Artur Miller wrote:

    > od BTSa do numerów to długa droga jeszcze... nie ta warstwa.

    Ja zrozumiałem, że numerów po prostu nie musieli znać, a wysłali
    "broadcast" do wszystkich podpiętych do danego BTSa. Pomijając czy
    reżyserowane czy nie, to dobrze rozumiem? Czy raczej coś na zasadzie
    roamingu i "witamy w Republice Czeskiej...."

    Shrek.

  • 15. Data: 2014-06-15 09:01:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.06.2014 14:38, Shrek pisze:

    > Tak się zastanawiam, skąd znali numery? Trzeba podać w czasie
    > rezerwacji? Właściciele sami się podzielili bo jakiś konkurs? No i ja
    > jak wchodzę do kina to wyciszam komórkę:P

    We firmie mamy wzmacniacz sygnału GSM, taki przekaźnik. Nie ma bata
    wszystkie telefony logują się przez niego, bo najsilniejszy sygnał. I
    wyobraź sobie, że tam mam opcję wysłania SMS do wszystkich, którzy
    akurat z tego wzmacniacza sygnału korzystają.

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-06-15 12:29:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > We firmie mamy wzmacniacz sygnału GSM, taki przekaźnik. Nie ma bata
    > wszystkie telefony logują się przez niego, bo najsilniejszy sygnał.

    I to działa we wszystkich sieciach, czy wszyscy użytkownicy mają
    telefony w jednej sieci??
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-

  • 17. Data: 2014-06-15 14:34:22
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Big Jack wydumał(a) w news:lnjshu$a9a$1@node2.news.atman.pl :
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.p
    > I to działa we wszystkich sieciach, czy wszyscy użytkownicy mają telefony
    > w jednej sieci??

    Omatko. Na świecie sa jeszcze osoby, które nie znają zasady działania
    repeatera?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 18. Data: 2014-06-15 15:14:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 12:29:17 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomo�ci

    1...@n...neostrada.pl

    > *anacron* napisaďż˝(-a):

    > I to dzia�a we wszystkich sieciach, czy wszyscy u�ytkownicy maj�
    >
    > telefony w jednej sieci??

    > --
    >
    > Big Jack
    >
    > ////// GG: 660675
    >
    > ( o o)
    >
    > --ooO-( )-Ooo-

    wzmacnia wszystko łącznie z sygnałem z kuchenki mikrofalowej i pilota do autoalarmu
    jeśli mieszczą się w trybie i zakresie jego pracy.

  • 19. Data: 2014-06-15 19:54:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > Omatko. Na świecie sa jeszcze osoby, które nie znają zasady działania
    > repeatera?

    To raczej femtokomórka

  • 20. Data: 2014-06-16 08:28:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *MichaelDataR* napisał(-a):

    > Omatko. Na świecie sa jeszcze osoby, które nie znają zasady działania
    > repeatera?

    Ja jestem. Nie znam, bo nigdy z tym cudem nie miałem do czynienia, a
    zwykłem nie zaśmiecać sobie głowy czymś, co do niczego nie jest mi
    potrzebne. Ale skoro to repeater, to dobry musi być bestia skoro w
    szerokim tego słowa znaczeniu jest zarządzalny.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675