  • 1. Data: 2014-06-14 20:35:01
    Temat: Pozdrowienia SO* BP Plaza
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Pozdrownienia dla kierownika szarej *odpicowanej* Skody SO* przyłapanej
    dzisiaj na tankowaniu w BP pod Plazą w Sosnowcu. Moje toczydło
    nieszczęśliwie nie obklejone.

    Coraz mniej tych naklejek, ostatnia mi się trafiła przed oczami ze 4
    lata temu.

  • 2. Data: 2014-06-14 21:30:53
    Temat: Re: Pozdrowienia SO* BP Plaza
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    > nieszczęśliwie nie obklejone.
    >
    > Coraz mniej tych naklejek, ostatnia mi się trafiła przed oczami ze 4

    yhm... dziesiąty rok jeżdżę z naklejką, nie pamiętam kiedy mnie ktoś
    obbipał :) daaawno temu... a i ja nie widziałem żadnej kupę czasu.

    może warto by reedycję zrobić?

    @

  • 3. Data: 2014-06-15 00:03:58
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

> [...]
    > nieszczęśliwie nie obklejone.
    >
    > Coraz mniej tych naklejek, ostatnia mi się trafiła przed oczami ze 4
    Ja mam tylko Yeti oklejone. A parę naklejek jeszcze mam.