eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[smps] Mały toroid o ostrych krawędziach - co zrobić żeby nie pociął drutu?[smps] Mały toroid o ostrych krawędziach - co zrobić żeby nie pociął drutu?
  • Data: 2009-04-17 10:07:16
    Temat: [smps] Mały toroid o ostrych krawędziach - co zrobić żeby nie pociął drutu?
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Potrzebuję nawinąć kilka cewek na małych toroidach Polferu (fi
    zewn. 6,3mm). Niestety toroidy te mają bardzo ostre krawędzie i boję
    się że uszkodzą izolację drutu nawojowego. Czy jest jakiś sprawdzony
    sposób żeby pokryć czymś toroid aby nie uszkodził drutu? Przyszedł mi
    do głowy pomysł zanurzenia w jakiejś gęstej farbie albo lakierze i
    wysuszenia, ale Wy napewno znacie lepszy sposób :-)
    Wiem że Philips/Ferroxcube pokrywa rdzenie jakimś wynalazkiem (na
    literę C(?)) ale prosiłbym raczej o środki dostępne w naszym kraiku.

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key: