    From: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
    Date: Wed, 16 Nov 2011 09:15:58 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Witojcie:)

    wczoraj wieczorkiem wymieniłem bębny, szczęki, wyczyściłem i skręcilem
    samoregulator luzu, zmieniłem zapinki do szczęk na nowe i stare są tylko
    cylinderek i sprezyny (sprawne). Ponadto założyłem nowe linki ręcznego.

    Hamulec zasadniczy jest na tyle mocny ze mozna zeby wybic na kierownicy,
    tyl ewidentnie dziala (conajwyzej moze jeszcze nieco nierownomiernie,
    ale to sprawdze dzisiaj). W każdym razie mam pytanie o ręczny - czy on
    ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
    bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
    tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
    natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
    ruszyć na 1 i jechac.

    Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
    inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
    natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
    króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.

    Linka oczywiscie byla regulowana.

    pozdrawiam
    sir