-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
Date: Wed, 16 Nov 2011 09:15:58 +0100
Organization: WSISiZ
Lines: 24
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <j9vrfs$fag$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: ns2.knc.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1321431357 15696 85.219.142.9 (16 Nov 2011 08:15:57
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Nov 2011 08:15:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413667
[ ukryj nagłówki ]Witojcie:)
wczoraj wieczorkiem wymieniłem bębny, szczęki, wyczyściłem i skręcilem
samoregulator luzu, zmieniłem zapinki do szczęk na nowe i stare są tylko
cylinderek i sprezyny (sprawne). Ponadto założyłem nowe linki ręcznego.
Hamulec zasadniczy jest na tyle mocny ze mozna zeby wybic na kierownicy,
tyl ewidentnie dziala (conajwyzej moze jeszcze nieco nierownomiernie,
ale to sprawdze dzisiaj). W każdym razie mam pytanie o ręczny - czy on
ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
ruszyć na 1 i jechac.
Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.
Linka oczywiscie byla regulowana.
pozdrawiam
sir
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.11 09:24 AZ
- 16.11.11 09:25 Rafal Lorenc
- 16.11.11 09:36 Czarek Daniluk
- 16.11.11 09:44 AZ
- 16.11.11 10:50 Michał sirapacz Gut
- 16.11.11 13:32 J.F
- 16.11.11 19:00 Michał sirapacz Gut
- 19.11.11 18:30 X-Man
- 19.11.11 20:57 Michał sirapacz Gut
- 20.11.11 02:48 X-Man
- 21.11.11 07:08 Michał sirapacz Gut
- 21.11.11 07:41 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=