  • 1. Data: 2014-05-11 00:09:08
    Temat: skype (laptop) <--> skype (komorka,android)
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    uzywanie skype podstawowe jest u mnie: laptop, zainstalowany skype, konto
    zalozone, login/pass, z dwa razy w miesiacu rozmowy skype (moj laptop) <-->
    skype (ichni laptop). To wsjo.

    Mam pytanie o wyzsza szkole jazdy: czy mozliwe sa _darmowe_ polaczenia w
    obie strony (to wazne), ale jesli druga strona ma tel. komorkowy? (dostep z
    komorki do internetu jest darmowy, aczkolwiek od pewnego momentu,zdaje sie,
    ze po 1 GB, jest lejek)
    A dokladnie:
    czy mozna skype zainstalowac w komorce/android (oczywiscie otwarte
    polaczenia internetowe) i z komorki darmowo dzwonic na skype laptopa oraz
    odwrotnie? Chodzi nie o jakis platny nr skype dla komorki, ale o konto dla
    komorki w stylu tego laptopowego konta.

    Jesli powyzsze jest mozliwe - jak sie za to zabrac? jak skype instaluje sie
    w komorce + jak wyglada zalozenie konta?

    nie siedze w smartfonach , pewnie pytanie banalne :)

  • 2. Data: 2014-05-11 00:37:10
    Temat: Re: skype (laptop) <--> skype (komorka,android)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 May 2014 00:09:08 +0200, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    > odwrotnie? Chodzi nie o jakis platny nr skype dla komorki, ale o konto dla

    A dlaczego akurat skype, skoro jest setki innych, lepszych rozwiązań?
    W razie jakiegoś mentalnego przymusu można rozmowy osobiście nagrać i
    wysłać do NSA..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2014-05-11 01:50:21
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Waldek Godel in news:1j0c20bfm8dgc.dlg@lepper.institute.com
    > A dlaczego akurat skype, skoro jest setki innych, lepszych rozwiązań?

    1
    np ktore?
    2
    jak uruchomic to lepsze rozw. dla laptop <-> komorka? (dla darmowych rozmow)

  • 4. Data: 2014-05-11 10:01:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 May 2014 01:50:21 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > jak uruchomic to lepsze rozw. dla laptop <-> komorka? (dla darmowych rozmow)

    Choćby jedno z tysięcy rozwiązań bazujących na SIP

  • 5. Data: 2014-05-11 11:35:01
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-05-2014 10:01, Waldek Godel pisze:

    > Choćby jedno z tysięcy rozwiązań bazujących na SIP

    to zeby miec 100% ochrony przed NSA to musialby sobie postawic wlasnego
    asteriska/freeswitcha.

  • 6. Data: 2014-05-11 12:35:19
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-05-11 00:09, 1634Racine wrote:
> [...]
    > sie w komorce + jak wyglada zalozenie konta?
    >
    > nie siedze w smartfonach , pewnie pytanie banalne :)

    Nie ma czegoś takiego jak laptopowe konto czy komórkowe konto w Skype.
    Zakładasz konto na Skype i korzystasz z niego na czymkolwiek - laptopie,
    desktopie, netbooku, ultrabooku czy komórce - korzystając z odpowiedniej
    aplikacji. Konto masz jedno i możesz korzystać z niego używając różnych
    urządzeń. Najważniejsze, żeby na Twój system był odpowiedni program
    obsługujący Skype. Łączność między kontami w Skype jest darmowa,
    najwyżej płacisz za połączenie z internetem swojemu operatorowi - to już
    wiesz. Czyli musisz po prostu znaleźć aplikację na ten telefon.

    Piotr

  • 7. Data: 2014-05-11 13:50:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 May 2014 11:35:01 +0200, K napisał(a):

    > to zeby miec 100% ochrony przed NSA to musialby sobie postawic wlasnego
    > asteriska/freeswitcha.

    Ale zauważasz różnicę między "ochrona przed NSA <100%" a "100% ruchu
    indeksowane dla NSA"?

  • 8. Data: 2014-05-11 14:20:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Uncle Pete in news:lknjp7$4cs$1@news.icm.edu.pl
    [.............]
    > Nie ma czegoś takiego jak laptopowe konto czy komórkowe konto w Skype.
    > Zakładasz konto na Skype i korzystasz z niego na czymkolwiek - laptopie,
    > desktopie, netbooku, ultrabooku czy komórce........

    czyli co? :
    zakladam z laptoka, peceta, czegokolwiek co stoi na stole, konto na skype
    komus, kto ma komore androidowa...

    > - korzystając z odpowiedniej aplikacji.

    komorka: Xperia-neo-v

    1.
    jak download aplikacji-skype wykonac na ten sprzet? akurat na ten; i jak
    apl. skype sciaga sie na komorke? wł. siec i jakas przegladarka komorkowa na
    (jaka?) www wejsc?

    (rozumiesz: ja nie bawilem sie w androidy, dlatego zadaje abecadlane
    pytanie. Ja caly czas na nokia e50 i zero internetu. Wiem, ze jest skype na
    komorke (np. z androidem), ale ja wiem, ze dzwonia,nie wiem w ktorym kosc,
    to robia.)

    2.
    gdy juz bedzie zainstalowany skype na komorce: to bedzie obslugiwala osoba z
    ujemnym talentem do takich spraw.
    Moze miec jakis skrot na "pulpicie" ktory od razu wywola skype na laptopie
    wlaczony na drugim koncu kuli ziemskiej?
    I dalej: latwo odbierze tel gdy ktos wywola ja na skype?

    Jesli mozesz/jesli ktos moze - pls o klarowne wskazowki, ja zrozumiem, ale
    tez algorytm mi potrzebny. Prosto pytam.

    > Najważniejsze, żeby na Twój system był odpowiedni program obsługujący
    > Skype.

    no i wlasnie o to pytam. Komorka j/w, zapewne android i chodzi o skype na to
    cudo. Tak sobie to wykombinowalem. Wiec powtarzam: skad & jak skype na
    Xperia-neo-v ?

  • 9. Data: 2014-05-11 14:22:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Waldek Godel in news:1j7mdetscwyo9.dlg@lepper.institute.com
    > Choćby jedno z tysięcy rozwiązań bazujących na SIP

    czyli Tobie nie mozna zadac pytania z czasem odpowiedzi 5 sek: ktory kabel
    przeciac - zielony,czarny, czerwony. :)
    ja o to pytam. Krotki wist.
    OK.

  • 10. Data: 2014-05-11 15:09:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> wrote in message
    > Czyli musisz po prostu znaleźć aplikację na ten telefon.

    Pisał, że tam jest Android, więc nie trzeba nic szukać, bo
    Skype jest zarówno pod iOS jak i pod Andka a nawet,
    co dziwne jest, ale i ostatnio pod Skype Windows 8 jest :-)))