  • 11. Data: 2013-03-08 16:38:30
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    W dniu piątek, 8 marca 2013 15:51:23 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości
    >
    > Bywa i tak ze jest to trudne do zauwazenia ze ktos obok zwalnia.
    >
    > A nasz taryfikator przewiduje za to 500zl i 10 pkt - jak ktos dwa razy
    >
    > zostalby przylapany, to juz by bardzo uwazal.

    O w mordę. Jesteś posiadaczem PJ i pleciesz takie głupoty? Widzisz przejście dla
    pieszych, to zachowujesz szczególną ostrożność, czyli patrzysz, czy czasem nie idzie
    jakiś pieszy, a nie w mordę, czy inne samochody zwalniają!!!
    Cycki opadają.

    Jarecki

  • 12. Data: 2013-03-08 16:44:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
    > dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez
    > taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
    > nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.

    Mieszczuch czeka na przerwę pomiędzy peletonami aut na takich drogach a
    nie wpierdala się na wydrę i wymusza hamowanie na samochodach.

    Musisz częściej bywać w dużym mieście i obserwować pieszych mieszczuchów:)
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2013-03-08 16:48:34
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Jarecki wrote:

> [...]
    > przejście dla pieszych, to zachowujesz szczególną ostrożność, czyli
    > patrzysz, czy czasem nie idzie jakiś pieszy, a nie w mordę, czy inne

    Chodziło chyba o:

    "Omijanie pojazdu, który jechał w tym samym kierunku, lecz zatrzymał się w
    celu
    ustąpienia pierwszeństwa pieszemu - 500 zł"

  • 14. Data: 2013-03-08 16:51:25
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Mieszczuch czeka na przerwę pomiędzy peletonami aut na takich drogach a
    > nie wpierdala się na wydrę i wymusza hamowanie na samochodach.
    >
    > Musisz częściej bywać w dużym mieście i obserwować pieszych mieszczuchów:)

    miesczuch czekal az sie zatrzyma peleton. i dopiero wszedl. czego nie
    zrozumiales? peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych
    osob, i kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to
    nie jest wg ciebie nienormalne?

    sam jezdze autem po tym miescie i widuje takie sytuacje ale nie sadzilem
    ze one sa az tak czeste.

  • 15. Data: 2013-03-08 16:53:30
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > No widzisz - gdyby nie zle pojeta kultura u kierowcow, to bys poczekal
    > az przejedzie fala pojazdow i przeszedl w spokoju.

    czyli co ?
    mialem poczekac az rusza ci ktorzy sie zatrzymali aby nas puscic i
    dopiero jak przejada to wejsc na przejscie?
    extra ! :)

  • 16. Data: 2013-03-08 17:04:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-08 16:51, h.w.d.p. pisze:

> [...]
    > nie jest wg ciebie nienormalne?
    >
    > sam jezdze autem po tym miescie i widuje takie sytuacje ale nie sadzilem

    Podniecasz się niezdrowo. Od tygodnia te przejścia istnieją? Czy
    kierowcy od tygodnia uwzięli się na pieszych?

    Na jezdnię wchodzi się gdy zatrzymają się auta na obu pasach i nie tylko
    te pierwsze ale te następne też muszą przynajmniej mocno zwolnić.

    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2013-03-08 17:04:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 15:51, J.F pisze:

    > No widzisz - gdyby nie zle pojeta kultura u kierowcow, to bys poczekal
    > az przejedzie fala pojazdow i przeszedl w spokoju.

    Skoro na jednym pasie kierowcy stoją przed przejściem to dalsze
    dywagacje w tym stylu są nieistotne - inni kierowcy mają obowiązek
    się zatrzymać również.

    > Proponuje najpierw wsiasc za kolko i troche pojezdzic po takich ulicach.
    > Bywa i tak ze jest to trudne do zauwazenia ze ktos obok zwalnia.

    Jak dla kogoś coś takiego jest trudne do zauważenia (w szczególności
    jak inne samochody stoją przed przejściem) to może niech od razu
    odda prawo jazdy...

    > A nasz taryfikator przewiduje za to 500zl i 10 pkt - jak ktos dwa razy
    > zostalby przylapany, to juz by bardzo uwazal.

    Przy niewielkiej szansie złapania? Hmmm, najpierw niech zaczną tak
    wyłapywać (monitoring i inne), skutecznie zawieszać uprawnienia itd.,
    a wtedy być może będzie do prawdziwe.

  • 18. Data: 2013-03-08 17:07:06
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Podniecasz się niezdrowo. Od tygodnia te przejścia istnieją? Czy
    > kierowcy od tygodnia uwzięli się na pieszych?

    wkurwia mnie tylko to ze tyle sie o tym trabi na kursach czy w tv a
    debile i tak maja to w dupie.

  • 19. Data: 2013-03-08 17:07:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 16:44, Krzysztof 45 pisze:

    > Mieszczuch czeka na przerwę pomiędzy peletonami aut na takich drogach a
    > nie wpierdala się na wydrę i wymusza hamowanie na samochodach.

    Szkoda, że miastowe wieśniaki uważają, że drogi są tylko dla nich, a
    pasy to malują dla jaj.

  • 20. Data: 2013-03-08 17:08:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 17:07, h.w.d.p. pisze:

    > wkurwia mnie tylko to ze tyle sie o tym trabi na kursach czy w tv a
    > debile i tak maja to w dupie.

    Bo mają - nawet na grupie o tym poczytasz :>