  • 11. Data: 2017-03-03 08:43:33
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 00:41:35 +0100, sundayman napisał(a):

    > Chodziło mi o rozsądnego premiera z tableta.
    > I nie tylko premiera. Cały rząd. I prezydenta.
    > Nie wiem - w formie jakiejś aplikacji, czy jak ?
    >
    > ---
    antywirusowe Avast.

    Zacznijmy poprawę od małych rzeczy. Na początek proponuję byś sobie
    zmienił sygnaturke na antyrządową :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2017-03-03 09:10:29
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Może coś podrzucicie ? Jakieś pomysły ?
    większość, tych tam u góry, dała by radę dobrze rządzić. tylko problem
    jest taki, że szybko z tych stołków spadną. Dlaczego? bo wyborcy są
    głupi, więc racjonalne wyważone decyzje im się nie podobają. ostatnio
    jakiś młody człowiek na demotach napisał że "rząd powinien komuś tam dać
    pieniądze...."
    jak to zmienić:
    od 4 klasy w górę dzień zaczynać modlitwą typu: (Mniejsza o szczegóły)

    Rząd niema swoich pieniędzy, żeby komuś dać, musi komuś zabrać i
    potrącić za koszty manipulacyjne
    JEśli ja chcę jakieś prawa, to te same prawa DAJE innym
    i tak dalej

    Jeśli dzieciory wryją to w korę mózgową to jest cień szansy że coś się
    za 20 lat zmieni. jeśli nie - masakra

    ToMasz

    PS oczywiście sztuczna inteligencja rządziła by zajebiście, ale
    "rewolucjoniści" zrzucili by ją z tronu w pół roku

  • 13. Data: 2017-03-03 10:27:35
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 02.03.2017 o 23:36 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

    > I może paradoksalnie - sztuczna inteligencja jest dla nas ratunkiem ?

    A kto ją zaprogramuje i dlaczego tak a nie inaczej i dlaczego ten a nie
    inny?
    Inteligencja zdarza się i wśród ludzi ale wyborcy jakoś jej nie popierają,
    dlaczego mieliby poprzeć sztuczną?

    --
    SW3
    ----

  • 14. Data: 2017-03-03 10:36:28
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > SF rządzi. W pewnej powiastce (z cyklu Harrington) mamy społeczeństwo w
    > którym pracują nieliczne uzdolnione jednostki, reszta żyje z "doli". Po
    > co wymyślać inne słowo?

    Alternatywą jest danie pracy wszystkim, jak to było opisane
    w innym opowiadaniu: siedział sobie chłop w centrali nadzoru
    CCTV w jakimś zakładzie przemysłowym i się złośliwie cieszył,
    że te matoły przy taśmie nigdy się nie dowiedzą, że produkują
    kompletnie niepotrzebne rzeczy, które zamiast do magazynu
    trafiają od razu do pieca. Ale chcą pracy, to ją mają. Nie
    to, co on, bo on chociaż ma kogo nadzorować. Opowiadanie kończyło
    się wjazdem do pieca pudła zawierającego kasety z nagraniami
    z bieżącego tygodnia.

    Nie pamiętam, co to było i czyje, ale wrażenie na mnie wywarło.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 15. Data: 2017-03-03 10:41:12
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Ja wiele lat temu miałem pomysł, żeby skonstruować... sztuczną głupotę.
    > Miała ona pełnić rolę straszaka na polityków. Na przykład - dumny z
    > siebie polityk wygłasza jakąś ideę na konferencji prasowej, a
    > dziennikarze na to ryczą ze śmiechu.

    Naiwny. Dasz im źródło wiecznej inspiracji. O ile już nie
    zostało to zrobione, patrząc na efekty.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 16. Data: 2017-03-03 11:30:51
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik PiteR napisał:

    > Wypowiedzieć wojnę jakiemuś wysoko cywilizowanemu krajomi i szybko się
    > poddać. Oczywiście oni nie są wolni od głupoty ale ich głupota bdzie u
    > nas inteligencją ;)
    >
    > na krótką listę proponuję
    > Japonia

    Był już taki przypadek. Japonia podobno wypowiedzenia wojny nie przyjęła
    od PL, na resztę wymienionych państw też bym nie liczył.
    Tak że widzisz, skuteczne wypowiedzenie wojny to nie takie hop siup:)

  • 17. Data: 2017-03-03 11:30:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pcimol pisze tak:

    > Zawsze można się wynieść tamże. Głupota niech zostanie na miejscu,
    > miedzy własnymi pomnikami. Wpuszczać obcą tutaj jest ryzykowne, bo
    > nasza krajowa każdą inną pochłonie i będzie jeszcze gorzej gdy się
    > rozprzestrzeni w innych krajach.

    Nou ja się wyniosłem jeszcze z powodów ekonomicznych. Straszny będzie
    moment kiedy ludzie zaczną uciekać z powodu własnej władzy.

    Rozwój elektroniki i internetu skruszył żelazną kurtynę. Wydawało się
    że teraz już będzie tylko lepiej jednak internet został zaprzęgnięty do
    siania dezinformacji i propagandy. Do prowadzenia wielkiej kłótni
    online. Ludzie wpatrzeni w ekraniki błyskawicznie dowiadują się, że ten
    powiedział tak a ten powiedział siak.

    Przydałby się wielki zimny reset żeby młodzi doszli do władzy
    i starzy ich nie psuli potem. Taka praca tylko dla 40 - 50 latków ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 18. Data: 2017-03-03 11:36:50
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    PiteR wrote:

    > Przydałby się wielki zimny reset żeby młodzi doszli do władzy
    > i starzy ich nie psuli potem. Taka praca tylko dla 40 - 50 latków ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=2HUM1fQyPGM

    Pozdrawiam, Piotr

  • 19. Data: 2017-03-03 11:40:33
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 3 marca 2017 10:27:39 UTC+1 użytkownik SW3 napisał:

> [...]
    > inny?
    > Inteligencja zdarza się i wśród ludzi ale wyborcy jakoś jej nie popierają,

    Bo feler jest taki ze programujesz raz a potem tylko pan zenek włacza i wyłacza
    wajche a produkty sie same robią.

    I niestety za duzo jest ludzi którzy nie potrafią skomplikowanych rzeczy robic. A
    nawet kladzenie kabli czy tynków jest skomplikowane. Więc ci prostsi tego nie zrobią
    a jesc chcą.

    A jak przyjdzie AI/automatyzacja to nawet zielska z marchewki "ekologicznej" pielic
    nie beda musieli. I na siebie nie zarobia...

  • 20. Data: 2017-03-03 11:44:19
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 3 marca 2017 10:36:28 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

> [...]
    > z bieżącego tygodnia.
    >
    > Nie pamiętam, co to było i czyje, ale wrażenie na mnie wywarło.

    To akurat dosyc popularna zagrywka w opowiadaniach SF.
    Takie "zapetlenie". I zgadza sie, dosyć dobrze gra swoja role jako "zaczepiacz
    refleksji" ;)