    From: "kamil" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: skaner HP Scanjet G3110 - nie dziala na koncie usera
    Date: Mon, 19 Oct 2009 11:09:46 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    zainstalowałem na dwóch laptopach z vista home skaner HP Scanjet G3110, podpięt
    przez usb ale program hp do skanowania wywala błąd podczas włączania na koncie
    użytkownika bez uprawnień. Na koncie admina wszystko jest ok. Nadanie uprawnień
    folderowi z programem nic nie pomogło. Próbowałem nawet nadać pełne uprawnienia
    userowni do dysku Cale nic to nie dało. Miał ktoś podobny problem?? Czyżby HP
    wypuściło oprogramowanie działające tylko na koncie administratora?