  • 1. Data: 2010-09-20 07:59:49
    Temat: simlock gt540 - jak lepiej ?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    potrzebuję zdjąc simlocka z lg gt540. jak zauważyłem sa dwie metody:
    - wpisać kod
    - przy uzyciu interfejsu.

    sprzedawcy usługi zdjęcia kodem piszą, ze nie powoduje to utraty gwarancji.
    czy ta druga metoda doprowadza do utraty gwarancji i dlaczego?
    która metoda "zdrowsza" dla usera i telefonu ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-09-20 16:14:49
    Temat: Re: simlock gt540 - jak lepiej ?
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-20 09:59, VSS pisze:
    > Witam !
    >
    > potrzebuj? zdj?c simlocka z lg gt540. jak zauwa?y?em sa dwie metody:
    > - wpisa? kod
    > - przy uzyciu interfejsu.
    >
    > sprzedawcy us?ugi zdj?cia kodem pisz?, ze nie powoduje to utraty gwarancji.
    > czy ta druga metoda doprowadza do utraty gwarancji i dlaczego?
    > kt?ra metoda "zdrowsza" dla usera i telefonu ?

    kodem, minuta roboty, kosztuje koło 50 zl na allegro, jakby co moge Ci
    podac osobe u ktorego kod kupowalem i ktory to zadzialal.

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 3. Data: 2010-09-20 19:32:42
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Kotlecik Mielony wrote:
    > kodem, minuta roboty, kosztuje koło 50 zl na allegro, jakby co moge Ci
    > podac osobe u ktorego kod kupowalem i ktory to zadzialal.

    poprosze majlem
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-09-21 14:04:17
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-20 21:32, VSS pisze:

    > poprosze majlem

    musisz poszukac aukcji gdzies w archiwum, kupowalem w okolicach kwietnia
    na aukcji nr 1047226186