  • 1. Data: 2010-09-19 13:02:58
    Temat: jaki android ?
    Od: "Olgierd" <w...@N...gazeta.pl>

    Szukam telefonu z androidem z dobrym aparatem.
    GPS. Żeby dobrze działał SkyMap czyli chyba musi mieć kompas
    klawiatura a nie dotyk.

  • 2. Data: 2010-09-19 14:46:50
    Temat: Re: jaki android ?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Olgierd wrote in <news:i751m1$one$1@inews.gazeta.pl>
    > Szukam telefonu z androidem z dobrym aparatem.

    Nie wiem, uzywam normalnego aparatu do wykonywania zdjec. Przed chwila
    zrobilem cos takiego na probe:
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/10/2010-09-19_16-14-2
    7_14_Rabka.jpg
    Nie widze mozliwosci ustawienia balansu bieli. Wiele osob narzeka na jakosc
    zdjec. Mnie to akurat nie interesuje.

    Szybki i dokladny. Dobrze wspolpracuje z MapDroyd www.mapdroyd.com

    > Żeby dobrze działał SkyMap czyli chyba musi mieć kompas

    Swietnie sie sprawuje.

    > klawiatura a nie dotyk.

    Motorola Milestone. Od pol roku jestem bardzo zadowolony z tegoz nabytku.
    Jesli Ci sie nie spieszy, poczekaj do wydania Milestone II. Szybsza, z
    wygodniejsza klawiatura.
    www.android.com.pl/news/sprzet/1146-motorola-milesto
    ne-2.html

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2010-09-22 14:56:50
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 19 Wrz, 16:46, astro
    > Motorola Milestone. Od pol roku jestem bardzo zadowolony z tegoz nabytku.
    > Jesli Ci sie nie spieszy, poczekaj do wydania Milestone II. Szybsza, z
> [...]

    A czy ona też ma aplikacyjki TYLKO przez wirtualną maszynę Java?

    Polecono mi w salonie play LG Swift - i rzeczywiście wszystko
    teoretycznie wydawało się piękne, ale tutaj wyczytałem, że pomimo
    systemu operacyjnego wszystko co instalujesz może tylko i wyłącznie
    chodzić poprzez ową maszyne wirtualną - to mi pozwoliło docenić na
    powrót Symbiana...

  • 4. Data: 2010-09-22 15:11:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 07:56:50 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

> [...]
    > systemu operacyjnego wszystko co instalujesz może tylko i wyłącznie
    > chodzić poprzez ową maszyne wirtualną - to mi pozwoliło docenić na

    No ale co za różnica przez co działają, skoro działają *dobrze*?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 5. Data: 2010-09-22 21:58:13
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 22 Wrz, 17:11, Andrzej Libiszewski > > Polecono mi w salonie play
    LG Swift - i rzeczywiście wszystko

    > No ale co za różnica przez co działają, skoro działają *dobrze*?

    A nie spowalnia to ich? I czy działają wielozadaniowo? (multitasking -
    czyli równolegle kilka naraz?)

  • 6. Data: 2010-09-22 23:06:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 14:58:13 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

    > On 22 Wrz, 17:11, Andrzej Libiszewski > > Polecono mi w salonie play
    > LG Swift - i rzeczywiście wszystko

    > A nie spowalnia to ich?

    Pewnie trochę spowalnia - mimo to działają bardzo sprawnie, dla przykładu
    przeglądarka www na topowych Androidach działa sprawniej niż na iPhone 4,
    mimo, że androidowa przeglądarka działa poprzez maszynę Javy :)

    > I czy działają wielozadaniowo? (multitasking -
    > czyli równolegle kilka naraz?)

    Tak, jak najbardziej - o ile aplikacja jest napisana do pracy
    wielozadaniowej. W przeciwnym wypadku zostanie zamrożona do czasu
    przywrócenia jej na pierwszy plan.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 7. Data: 2010-09-26 14:26:36
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-09-22 16:56, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > systemu operacyjnego wszystko co instalujesz może tylko i wyłącznie
    > chodzić poprzez ową maszyne wirtualną - to mi pozwoliło docenić na

    BREDNIA

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl