  • 1. Data: 2010-09-20 09:33:43
    Temat: Czy bateria może mieć wpływ na działanie telefonu?
    Od: Mich <n...@n...pl>

    Witam,
    Pytanie z cyklu dziwnych: czy stan baterii może mieć wpływ na działanie
    telefonu? Np. czy to że bateria jest stara może powodować że telefon
    zaczyna lekko wariować - gubi zasięg, czasami GPS nie działa, czasem nie
    można sie do mnie dodzwonić, czasem ja nie mogę zadzwonić, czasem
    zadzwonię, ale nie mogę się rozłączyć itp.
    Przez "starą baterię" rozumiem oryginalny aku. 2 letni, zaś telefon to
    Samsung i780 na Windows Mobile. Operator mBank mobile.

  • 2. Data: 2010-09-20 10:04:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mich" <n...@n...pl> napisał w
> [...]
    > telefon to
    > Samsung i780 na Windows Mobile. Operator mBank mobile.

    Moze. Ale w tym przypadku ... raczej nie.

    Obejrzyj jej styki .. i wgraj nowe oprogramowanie.

    J.