  • 11. Data: 2012-06-22 11:58:12
    Temat: Re: sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 22-06-2012 11:05, Lovtza pisze:
    [cut]

    > To oznacza że kilku frustratów nie zmienia w żaden sposób statystyk
    > portalu który ma średnio pół miliona unikalnych użytkowników miesięcznie
    > i 3,5-4 mln wyświetleń.

    Ty, weznomi wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj
    podpinasz swoj smietnik do naszego smietnika?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 12. Data: 2012-06-22 12:06:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-22 11:58, Grzegorz Rogala pisze:
    > W dniu 22-06-2012 11:05, Lovtza pisze:
    > [cut]

    > Ty, weznomi wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj
    > podpinasz swoj smietnik do naszego smietnika?

    Ty no wez mnie wytlumacz. Skoro poziom tej grupy osiagnal juz poziom dna
    to co komu przeszkadzaja posty z sikacza od czasu do czasu ? Przeciez
    mozna sobie je odfiltrowac i nie czytac. Albo czytac i sie zdrowo
    posmiac z glupoty niektorych osobnikow.
    Dla wiekszosci ludzi nie wiedzacych o istnieniu usenetu bramka sikacza
    to jedyny sposob aby tu zawitac. A ci co byli tu od poczatku i mieli cos
    ciekawego do powiedzenia i tak juz dawno sobie stad poszli.
    Faktem jest ze nie ma tu juz niemal z kim podyskutowac o technice
    motocyklowej ale mimo wszystko zagladam tu codziennie, wlasnie aby m.in.
    poczytac i zdrowo sie posmiac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-06-22 12:07:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/22/2012 11:58 AM, Grzegorz Rogala wrote:

    > Ty, weznomi wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj podpinasz
    > swoj smietnik do naszego smietnika?

    Zaraz Ci owca napisze, żeś gupek i nie zrozumiesz, dorzucając do tego
    debilny uśmieszek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-06-22 12:17:49
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 22, 10:26 am, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > W dniu piątek, 22 czerwca 2012 10:16:34 UTC+2 użytkownik Arni napisał:> poza tym
    przeczytaj ze zrozumieniem,

    > Arni;
    >
    > Widzisz do kogo piszesz? Do goscia, ktory sam ma w dupie zasady usenetu i netykiete
    - nie potrafi sie nawet podpisac pod postem.

    Wymieniles te z mniej dokuczliwych cech "pisacza". Omijam.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac

  • 15. Data: 2012-06-22 12:19:43
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > to czemu tak uparcie trzymasz się tej bramki?
    > Mam nieodparte wrażenie, że kłamiesz

    A ja mam nieodparte wrażenie, że posuwasz własną siostrę.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 16. Data: 2012-06-22 12:24:29
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Ty, weznomi wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj
    > podpinasz swoj smietnik do naszego smietnika?

    Ale ja już to wyłożyłem przy okazji dyskusji 1000-lecia, która miała
    miejsce w roku (o ile mnie pamięć nie myli) 2010? Co więcej stronę precli
    reprezentował wtedy sam Arni, który wcielił się w rolę impertynenckiego
    prostaka (doskonale zresztą odegraną), więc nie musisz pytać mnie. Arni
    wszystko Ci opowie.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 17. Data: 2012-06-22 12:25:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-22 11:53, masti pisze:

    > tak, założycielem hierachii pl. jet Tomek Surmacz. i on ma klucz do jej
    > istnienia

    Znaczy co? Jest właścicielem? Szefem? Dzieci po nim to odziedziczą? Może
    cenzurować? Kasować? Do czego go upoważnia fakt, że "założył hierarchię
    pl."?

  • 18. Data: 2012-06-22 12:28:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 22 Jun 2012 12:25:54 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Znaczy co? Jest właścicielem? Szefem? Dzieci po nim to odziedziczą? Może
    > cenzurować? Kasować? Do czego go upoważnia fakt, że "założył hierarchię
    > pl."?

    Po prostu w dziewiczych czasach internetu ten człowiek założył hierarhie .pl,
    równie dobrzy mógłbym to być ja, czy Ty.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tomasz_Surmacz

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 19. Data: 2012-06-22 12:36:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-22 12:28, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    >
    > Po prostu w dziewiczych czasach internetu ten człowiek założył hierarhie .pl,
    > równie dobrzy mógłbym to być ja, czy Ty.

    Wojowniczym "obrońcom ich grupy tematycznej" dedykuję to:
    http://scr.hu/4w1/htblz

  • 20. Data: 2012-06-22 12:41:01
    Temat: Odp: sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" pyta o oczywistości:

    > Ty, weznomi wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj podpinasz
    > swoj smietnik do naszego smietnika?

    To proste. On ma swoją chujnie, my swoją grzybnię;-)

    zdroofka Johnny