  • 1. Data: 2012-06-20 23:07:25
    Temat: CB/Yanosik?
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mam takie szczescie, ze czesto wyjezdzajac/dojezdzajac pod dom
    zatrzymuja mnie ;)

    Ostatnio jadac na krk, zatrzymali mnie po 2 min od ruszenia spod domu :)

    Chcialbym tego unikac, lub przynajmniej ograniczyc na motocyklu.

    Czego uzywacie? Yanosik chyba nie ma sygnalizacji swietlnej - tylko
    dzwiekowa?

    CB oczywiscie reczniak ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-06-21 08:57:29
    Temat: Re: CB/Yanosik?
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Czego uzywacie?

    Pamięci? Tam zazwyczaj leżą podstawy znajomości pord.

    ____
    grzech
    tdm

  • 3. Data: 2012-06-21 11:54:22
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 08:57, grzech pisze:

    > Pamięci? Tam zazwyczaj leżą podstawy znajomości pord.

    No co Ty ..... ?:)

    K.... uwielbiam takie odpowiedzi, calkowicie niezgodne z tematem i nic
    do niego nie wnoszace, a pokazujace, jakiego to odpowiadajacy ma
    "duzego" ...:)

  • 4. Data: 2012-06-21 12:15:32
    Od: grzech <z...@g...com>

    > K.... uwielbiam takie odpowiedzi, calkowicie niezgodne z tematem i nic
    > do niego nie wnoszace, a pokazujace, jakiego to odpowiadajacy ma
    > "duzego" ...:)

    Aaa - kumam. trzeba było od razu mówić że przez sibi chcesz pytać czy
    dziś możesz z domku
    bez majtek wyjechać - bo rozumiem, że właśnie za to mandaty ci
    lepią?:)

    ____
    grzech
    tdm

  • 5. Data: 2012-06-21 12:17:51
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 12:15, grzech pisze:

    > Aaa - kumam. trzeba było od razu mówić że przez sibi chcesz pytać czy
    > dziś możesz z domku
    > bez majtek wyjechać - bo rozumiem, że właśnie za to mandaty ci
    > lepią?:)

    Widzisz, tak sie sklada, ze dziennie robie (niezaleznie czy na moto czy
    fura) 150-200 km i zwyczajnie cb sie przydaje.

    Nie uwierze rowniez w to, ze jezdzisz w 100% zgodnie z przepisami.

    P.S.
    Majtek nie nosze w ogole

  • 6. Data: 2012-06-21 12:31:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jun 2012 23:07:25 +0200 osobnik zwany Mikolaj
    Jopczynski wystukał:

> [...]
    >
    > Chcialbym tego unikac, lub przynajmniej ograniczyc na motocyklu.
    >
    > Czego uzywacie? Yanosik chyba nie ma sygnalizacji swietlnej - tylko

    Yanosik ma oczną. Zalezy czy używasz na smartfonie (to problem z batrią)
    albo na tym ich pudełku, któ?e chyba jeszcze sprzedają. To tam jest na
    diodkach

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2012-06-21 12:37:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 12:17, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Majtek nie nosze w ogole

    I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2012-06-21 12:40:35
    Temat: Re: CB/Yanosik [OT]?
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Kuczu pisze:

    > I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

    Plamkę masz zawsze, nawet jeśli nosisz grube majtki. Kwestia przebiegu
    zestawu majtki/spodnie, metody pomiarowej, wilgotności powietrza, koloru
    spodni. Dużo by wymieniać.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-06-21 12:41:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/21/2012 12:37 PM, Kuczu wrote:

    > I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

    Myślę, że majtki nie mają na to wpływu, zrób ślepy test.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-06-21 12:45:49
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 12:31:57 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > Yanosik ma oczną.
    I dzwiekowa. Na Androidzie przynajmniej.

    >Zalezy czy używasz na smartfonie (to problem z batrią)
    Potwierdzam, bez zewnetrznego zasilania bateria ginie w oczach.

    > albo na tym ich pudełku, któ?e chyba jeszcze sprzedają. To tam jest na
    > diodkach
    Tego nie testowalem.

    Yanosik ogolnie nie jest zlym rozwiazaniem tylko zwloke w informowaniu ma czasami
    duza. Bywa, ze za duza. I nie twierdze, ze to wina samego rozwiazania - czesto to po
    prostu brak informacji od innych userow.

    pzdr, dr
    14/525/400