  • 1. Data: 2010-02-17 11:19:17
    Temat: siec PL10
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Co to jest za sieć? Nokia E51 znajduje mi takie coś

  • 2. Data: 2010-02-17 12:07:49
    Temat: Re: siec PL10
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "kronm" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co to jest za sieć? Nokia E51 znajduje mi takie coś

    PL10 SFERIA UMTS850 , masz jakiś inny internet i inne google?

  • 3. Data: 2010-02-17 12:13:55
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kronm" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > PL10 SFERIA UMTS850 , masz jakiś inny internet i inne google?

    Nie wiedziałem jakie zapytanie dać googlowi, Pl10 daję mnóstwo
    najróżniejszych wyników
    Sferia kojarzyła mi się z Warszawą, to skąd się wzięła na zachodzie
    kraju?

  • 4. Data: 2010-02-17 13:46:38
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    rozbudowa sieci wre...

  • 5. Data: 2010-02-17 13:54:56
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-17 13:13, kronm wrote:

    > Nie wiedziałem jakie zapytanie dać googlowi, Pl10 daję mnóstwo
    > najróżniejszych wyników
    > Sferia kojarzyła mi się z Warszawą, to skąd się wzięła na zachodzie kraju?

    Z sojuszu z Polsatem i współpracy z Aero2. A wcześniej z rozszerzenia
    koncesji z lokalnej na ogólnokrajową i ze stacjonarnej na mobilną.

  • 6. Data: 2010-02-17 19:31:17
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 17.02.2010 14:54, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Z sojuszu z Polsatem i współpracy z Aero2. A wcześniej z rozszerzenia
    > koncesji z lokalnej na ogólnokrajową i ze stacjonarnej na mobilną.

    A na dodatek ze zmiany technologii z CDMA2000 na WCDMA ;-)

    Marek

  • 7. Data: 2010-02-17 20:23:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-17 20:31, MarekM wrote:

    > A na dodatek ze zmiany technologii z CDMA2000 na WCDMA ;-)

    Polimeryzowałbym z tą zmianą :-) Mi nadal działa telefon w CDMA2000, a w
    rejonach, gdzie CDMA nigdy nie było, trudno mówić o zmianie :-)

  • 8. Data: 2010-02-17 23:42:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 17.02.2010 21:23, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Polimeryzowałbym z tą zmianą :-) Mi nadal działa telefon w CDMA2000, a w
    > rejonach, gdzie CDMA nigdy nie było, trudno mówić o zmianie :-)

    Cóż, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Raczej chodzi o "zmianę polityki co
    do wdrażanej technologii". Warszawa i Ostrołęka pozostaną (na razie?
    chyba raczej na dłużej) na CDMA2000, a reszta kraju zostanie pokryta
    sygnałem WCDMA.

    Marek