  • 1. Data: 2010-01-05 08:15:56
    Temat: sezon stluczkowy
    Od: "dżeki" <j...@g...pl>

    jakis jegomosc wjechal w moj kufer ... na pierwszy rzut oka nic nie
    uszkodzil a tylko tablice powyginal ... wiecie moze jak sie rozlicza pogiete
    tablice rejestracyjne, bo to nie jest czesc samochodu ? z drugiej ponoc
    teoretycznie moga odmowic podbicia na kolejny rok karty pojazdu ale to chyba
    musialaby byc b. zniszczona tablica ... poza wszystkim pozostaja wzgledy
    estetyczne ... ile kosztuje dorobienie nowej tablicy ? czy mozna dorobic
    jedna czy trzeba dwie ?

  • 2. Data: 2010-01-05 08:26:04
    Temat: Re: sezon stluczkowy
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik dżeki napisał:
    > jakis jegomosc wjechal w moj kufer ... na pierwszy rzut oka nic nie
    > uszkodzil a tylko tablice powyginal ...
    Ty nie oceniaj zniszczen na pierwszy rzut oka tylko sprawdz mocowanie
    zderzaka oraz podloge w bagazniku czy nie jest pofalowana lub przygieta
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-01-05 09:03:14
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Ty nie oceniaj zniszczen na pierwszy rzut oka tylko sprawdz mocowanie
    > zderzaka oraz podloge w bagazniku czy nie jest pofalowana lub przygieta
    > pozdrawiam

    dokładnie, zderzak czy tablica to pikuś gorzej jak podłodze się oberwało :/

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-01-05 09:57:01
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    kiedys ktos mi wjechal w dupe lekko

    do wymiany zderzak - zainkasowalem nowy zderzak i nie martwilem sie
    specjalnie, nie ciagalem po oc iitd.

    okazalo sie ze polecial mi do srodka pas tylny - nie baw sie tak jak ja
    tylko rob oc zawsze.

  • 5. Data: 2010-01-05 11:24:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    dżeki pisze:
    > jakis jegomosc wjechal w moj kufer ... na pierwszy rzut oka nic nie
    > uszkodzil a tylko tablice powyginal ...

    Praktycznie zawsze leci coś jeszcze. Te dzisiejsze zderzaki powracają
    do pierwotnego kształtu, ale wewnątrz możesz mieć pogięte elementy
    zderzaka, pasa, mocowania. Rób z OC sprawcy chyba że ci kompletnie
    wisi (stary grat?) że w środku coś tam jest z deka przestawione...

  • 6. Data: 2010-01-05 15:44:49
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > wzgledy estetyczne ... ile kosztuje dorobienie nowej tablicy ? czy mozna

    u mnie z przodu też praktycznie nic widać nie było, a szkoda wyszła na
    7,5kzł...
    więc lepiej sprawdź czy rzeczywiście nic się nie stało,
    brat