  • 1. Data: 2009-04-28 08:50:43
    Temat: serwis wawa
    Od: e...@g...pl

    witam
    wiem ze tamet walkowany na forum, ale szukam serwisu w warszawie
    (najlepiej okolice pragi) - do zlikwidowania luzu na manetce
    (pokrecanie linki nie dalo rezultatu). Bylo kilka posto w o serwisach
    w wawie ale odswiezyc nie szkodzi :)

    emzz

  • 2. Data: 2009-04-28 09:45:25
    Temat: Re: serwis wawa
    Od: a...@g...com

    On 28 Kwi, 10:50, e...@g...pl wrote:
> [...]
    > (najlepiej okolice pragi) - do zlikwidowania luzu na manetce
    > (pokrecanie linki nie dalo rezultatu). Bylo kilka posto w o serwisach

    Motorista, ul. Kopijników 42 :-)

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-04-28 09:51:53
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    a...@g...com pisze:
    > Motorista, ul. Kopijników 42 :-)

    A ja sie chcialem na Motoriste publicznie poskarzyc.
    Zalatwili potrzebna mi czesc do Hondy ( nie, nie do mojego motocykla) w
    1 dzien (dzisiaj zamowione, jutro jest) czym maksymalnie popsuli moja
    odwieczna opinie ze polskie serwisy to syf i trzeba czekac na czesci
    minimum dwa tygodnie. Cena do tego byla skandalicznie nizsza niz w Honda
    Deutschland. Moje zycie juz nigdy nie bedzie takie jak przedtem.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-28 10:01:56
    Od: e...@g...pl

    On 28 Kwi, 11:51, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > A ja sie chcialem na Motoriste publicznie poskarzyc.
    > Zalatwili potrzebna mi czesc do Hondy ( nie, nie do mojego motocykla) w
    dzieki panowie ;)

  • 5. Data: 2009-04-28 10:03:35
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 11:51:53 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >Zalatwili potrzebna mi czesc do Hondy

    Jakby to byl chinski motur to bys nie potrzebowal czesci!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-04-28 10:12:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:
    > Jakby to byl chinski motur to bys nie potrzebowal czesci!

    W sumie tak ale na nowy chinski mnie nie stac.