  • 1. Data: 2009-04-28 08:58:40
    Temat: Jaka guma do sport-turysty na przód?
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Witam towarzystwo,

    Mam szybkie pytanie odnośnie laćka na przód do VFR 800, bo żywot mu się
    skończył i na majówkę chcę nowego założyć.

    Aktualnie mam BT011 + BT020 i tył zostaje bo ma sporo mięsa jeszcze.

    Co możecie polecić do turystycznej jazdy na przód?
    Raczej w przedziale +/- 400 pln, bo jakbym miał więcej, to chyba pilot roada
    2ct bym założył.
    Znalazłem Metzellera Raceteca i Pilot Sporta w okolicy za około 350 peelen.
    Tylko nie wiem ile wytrzymałości się po tym spodziewać &#8211; 7kkm? 8kkm?

    Możecie polecić coś bardziej turystycznego niż powyższe 2 &#8222;sporty&#8221;? Jakis

    kompromis między wytrzymałościa a ceną?

    Pzdr!
    Radek
    VFR8F
    SGL-SMI-DW-EWE

  • 2. Data: 2009-04-28 09:30:02
    Temat: Re: Jaka guma do sport-turysty na przód?
    Od: piorun <p...@-...pl>

    Radarro pisze:
> [...]
    > Tylko nie wiem ile wytrzymałości się po tym spodziewać &#8211; 7kkm? 8kkm?

    Do turystycznej jazdy polecam Metzellera Roadteca.
    Mam go od przeszło 10kkm w suzuki gsxf750 i nie widać oznak "zmęczenia".
    Nie wiem tylko jak będzie się zachowywał w połączeniu z Twoim
    bridgestonem...
    Piorun

  • 3. Data: 2009-04-28 11:49:14
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    WItam
    tez wlasnie mi przyszła wymiana przedneij oponki.
    Mialem Bridgestone bt014 - ceny tego za zaporowe od 500 do 700,
    szukalem i wybrałem Michelin Pilot Road 1 za cene 399 zeta. Jeżdze raczej
    spokojnie wiec uwazam że do własnie takiej jazdy turystyczno sportowej
    całkowicie wystarcza.

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D