  • 21. Data: 2011-07-07 08:50:46
    Temat: Re: separator galwaniczny - signal
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 10:47, gomader pisze:

    > tak

    > w jednym ale mam dwa odbiorniki

    zostaje tylko zmierzyć poziom sygnału, bo wygląda na to iż
    w tym zakresie jest zbyt duże tłumienie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 22. Data: 2011-07-07 10:21:27
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "gomader" <g...@g...deleteit.com> napisał w
    wiadomości news:iv3r13$agd$1@news.vectranet.pl...

    > ale z kim ja rozmawiam? musisz mnie brac za kompletnego idiote skoro
    > uwazasz ze moglbym wlaczyc separator pomiedzy antene i wzmacniacz ...

    Jeżeli tak sie obawiasz, że ktoś może Cię uważać za idiotę
    (na dodatek kompletnego), to może znaczyć, że Ciebie tak znajomi
    odbierają i masz jakąś traumę i "przelewasz" ją na grupie.

    Tu różni ludzie zadają pytania, gdy ktoś pyta. To jak oceniasz
    zwykłe pytania, to tylko świadczy o Twojej (być może czasowej)
    sytuacji psychicznej.

    Tak będzie dopóki będziesz uważał, że otoczenie
    chce Cię tylko i wyłącznie, ośmieszać.

    W "ogromnie przważającej ilości" na grupie "działają"
    lludzie dobrej intencji.

    Artur(m)

  • 23. Data: 2011-07-07 10:32:37
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 12:21 PM, Artur(m) wrote:

> [...]
    >
    > Tak będzie dopóki będziesz uważał, że otoczenie
    > chce Cię tylko i wyłącznie, ośmieszać.
    >
    > W "ogromnie przważającej ilości" na grupie "działają"

    mysl sobie co chcesz, z mojej strony to byl blad ze wyslalem ten post na
    pl.rec.telewizja (moj ostatni zreszta) wiecej sie nie wypowiadam, nie
    chce ludzi obrazac, lacznie z toba

  • 24. Data: 2011-07-07 10:44:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.07.2011 10:09, gomader pisze:

    > naprawde myslicie ze ze mnie jest az taki idiota?

    Nie nadymaj się - nawet największy geniusz czasem przegapi jakiś drobny
    detal.

  • 25. Data: 2011-07-07 11:10:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 12:32, gomader pisze:
    > mysl sobie co chcesz, z mojej strony to byl blad ze wyslalem ten post na
    > pl.rec.telewizja (moj ostatni zreszta) wiecej sie nie wypowiadam, nie

    błąd jest w Twoim opisie, a nie ludziach z pl.rec.telewizja.
    nie umiesz opisać czytelnie problemu i myślisz, że inni czytają
    w myślach.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 26. Data: 2011-07-07 11:13:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > chce ludzi obrazac, lacznie z toba

    błąd jest w Twoim opisie, a nie ludziach z pl.rec.telewizja.
    nie umiesz opisać czytelnie problemu i wydaje Ci się, że inni czytają
    w myślach.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 27. Data: 2011-07-07 12:33:30
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...z mojej strony to byl blad ze wyslalem ten post na
    > pl.rec.telewizja (moj ostatni zreszta) wiecej sie nie
    > wypowiadam, nie chce ludzi obrazac...

    Amen :-)

  • 28. Data: 2011-07-07 12:40:51
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "gomader" <g...@g...deleteit.com> napisał w
    wiadomości news:iv4205$v18$1@news.vectranet.pl...

    > mysl sobie co chcesz, z mojej strony to byl blad ze wyslalem ten post na
    > pl.rec.telewizja (moj ostatni zreszta) wiecej sie nie wypowiadam, nie chce
    > ludzi obrazac, lacznie z toba

    Teraz dopiero zarobiłeś sobie na miano jakim myślałeś,
    że Cię charakteryzują.
    Nie wiesz na jakiej grupie dyskutujesz?
    Nie chcesz mnie obrażać?
    To szlachetne. Ale się nie obawiaj.
    Ludzi, którzy znają swoją wartość trudno obrazić byle czym.

    Artur(m)

  • 29. Data: 2011-07-07 12:50:12
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 02:40 PM, Artur(m) wrote:

    > Ludzi, którzy znają swoją wartość trudno obrazić byle czym.

    zgadzam sie

  • 30. Data: 2011-07-07 13:34:14
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.07.2011 14:50, gomader pisze:

    > zgadzam sie

    A ty obraziłeś się na proste, niewinne pytanie o drobne niedopatrzenie,
    które każdemu może się zdarzyć... CBDO