  • 1. Data: 2011-07-06 19:39:13
    Temat: Gniazda RTV-SAT
    Od: Melwinek <m...@x...pl>

    Posiadam takie gniazda:
    http://www.dipolnet.com/subscriber_terminal_outlet_s
    ignal_tv-fm-sat-rj-45-rj-11_R694043.htm

    Mają wejście i wyjście jak widać na zdjęciach.
    Czy to są gniazda przelotowe?
    Czy mogę je użyć standardowo podłączając pod multiswitcha każde z osobna?
    Czy na wyjściu z gniazda muszę wtedy podłączyć jakiś terminator, czy
    zostawić je po prostu niepodłączone?

  • 2. Data: 2011-07-06 20:53:34
    Temat: Re: Gniazda RTV-SAT
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iv2dl5$686$...@n...task.gda.pl,
    Melwinek <m...@x...pl> nastukał:
    > Posiadam takie gniazda:
    > http://www.dipolnet.com/subscriber_terminal_outlet_s
    ignal_tv-fm-sat-rj-45-rj-11_R694043.htm

    > Mają wejście i wyjście jak widać na zdjęciach.

    ono ma tylko wejście

    > Czy to są gniazda przelotowe?

    na pewno nie, nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym jako przelotowe.

    > Czy mogę je użyć standardowo podłączając pod multiswitcha każde z
    > osobna? Czy na wyjściu z gniazda muszę wtedy podłączyć jakiś
    > terminator, czy zostawić je po prostu niepodłączone?

    tam nie masz jak podłączyc cokolwiek.
    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-07-06 21:08:05
    Od: Melwinek <m...@x...pl>

    W dniu 2011-07-06 22:53, VSS pisze:
    > ono ma tylko wejście

    Na zdjęciu "View of the RF part" w górnej części na błyszczącej blaszce
    są strzałki oznaczające wejście i wyjście..
    Troszkę poniżej są miejsca na 3 śrubki. Dwie skrajne do mocowania
    przewodu i środkowa do mocowania plastikowego panela.
    Mam to gniazdo przed oczami są 2 otwory na przewody.

    Dlatego mnie ta sprawa męczy :(

  • 4. Data: 2011-07-06 21:56:58
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Melwinek <m...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > przewodu i środkowa do mocowania plastikowego panela.
    > Mam to gniazdo przed oczami są 2 otwory na przewody.

    Odlew tego gniazda jest uniwersalny - producent może tory FM i TV wykonać jako
    końcowe lub przelotowe - to konkretne jest końcowe bo ma niewielkie (ok 2dB)
    tłumienie.
    W wykonaniu przelotowym tłumienie byłoby powyżej 10dB.
    Tor satelitarny jest zawsze jako końcowy.
    Nie ma potrzeby wtykania terminatorów w nieużywane wyjścia.

    P.S. - wystarczy na stronie Dipola zmienić język na polski, by w zrozumiałynm
    dla tubylców języku wyjaśnić przeznaczenie gniazda.

  • 5. Data: 2011-07-06 21:58:07
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Wmak <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > P.S. - wystarczy na stronie Dipola zmienić język na polski, by w zrozumiałym
    > dla tubylców języku wyjaśnić przeznaczenie gniazda.

    http://www.dipol.com.pl/gniazdo_koncowe_signal_rtv-s
    at_-_rj-45_-_rj-
    11_R694043.htm

  • 6. Data: 2011-07-07 05:01:48
    Od: Melwinek <m...@x...pl>

    W dniu 2011-07-06 23:56, Wmak pisze:
> [...]
    > Tor satelitarny jest zawsze jako końcowy.
    > Nie ma potrzeby wtykania terminatorów w nieużywane wyjścia.

    No i o to chodziło, dzięki wielkie. Człowiek całe życie się uczy.

  • 7. Data: 2011-07-07 05:10:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > na pewno nie, nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym jako przelotowe.

    są, raz nawet zastosowałem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 8. Data: 2011-07-07 06:43:39
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iv3f4a$s83$...@n...onet.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nastukał:

    > są, raz nawet zastosowałem.

    dlatego napisałem, żę nie spotkałem a nie, ze nie istnieją

    --
    VSS

  • 9. Data: 2011-07-07 07:39:05
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Napisałeś że nie istnieją:
    "na pewno nie, nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym
    jako przelotowe",
    z naciskiem na "na pewno nie" ;-))))

  • 10. Data: 2011-07-07 08:59:46
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iv3nrc$t35$...@n...onet.pl,
    Robert_J <d...@o...pl> nastukał:

    > Napisałeś że nie istnieją:
    > "na pewno nie, nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym
    > jako przelotowe",
    > z naciskiem na "na pewno nie" ;-))))

    nie zrozumiałes pytania które zadał wątkotwórca:

    "Czy to są gniazda przelotowe?"

    odpowiedziałem:

    "na pewno nie"

    a w dalszej częsi poinformowałem:

    "nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym jako przelotowe"

    musisz czytać ze zrozumieniem

    --
    VSS