  • 1. Data: 2011-07-06 15:08:31
    Temat: splitter HDMI
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Jest jeden dekoder satelitarny i potrzeba aby obraz z niego byl
    mozliwy do wyswietlenia na dwu telewizorach przez hdmi (zazwyczaj nie
    jednoczesnie).
    Dekoder obsluguje hdcp wiec i rozgaleznik/splitter powinien to
    sprytnie obslugiwac.

    Widze ze dostepne sa i proste rozdzielacze i calkiem fikusne
    urzadzenia. Rozpietosc cen jest imponujaca (20zl-600zl).

    Czym sie one roznia i co kupic aby rezultat byl taki ze sygnal z
    dekodera mozna bylo ogladac na jednym i na drugim tv przy czym pewnie
    czasem naraz na obu (jak sie komu wlaczy).
    Zastanawia mnie czy hdcp nie bedzie powodowalo jakichs dziwnych
    problemow ze np.: "zeby ogladac program na tv B najpierw wlacz tv A a
    potem tv B a potem zgas tv A".

  • 2. Data: 2011-07-06 17:48:00
    Temat: Re: splitter HDMI
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > Zastanawia mnie czy hdcp nie bedzie powodowalo jakichs dziwnych
    > problemow ze np.: "zeby ogladac program na tv B najpierw wlacz tv A a

    a co to Windows ?