  • 1. Data: 2011-07-06 19:53:52
    Temat: dzwonek IP
    Od: "vwt4" <v...@i...pl>

    Potyrzebny moduł wpinany do sieci komputerowej maący kilka przycisków za
    pomoca których można generować alarm w aplikacjach na poszczególnych
    komputerach.
    Czyli chodzi o taki dzwonek IP.

    Gdzie tego szukać - jak się to może nazywać?

  • 2. Data: 2011-07-06 22:27:09
    Temat: Re: dzwonek IP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    vwt4 napisało:

> [...]
    > komputerach.
    > Czyli chodzi o taki dzwonek IP.
    >
    > Gdzie tego szukać - jak się to może nazywać?

    Ja sobie różne rzeczy generuję klawiszami telefonu IP zalogowanego
    w lokalnym Asterisku.

    --
    Jarek