  • 11. Data: 2016-03-15 02:40:55
    Temat: Re: samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    >Ok, ale które przepisy uniemożliwiają zrobienie tego przed blokiem ?

    Dotyczące ochrony środowiska. Przede wszystkim chodzi o odpływ wody,
    który musi być doprowadzony do kanalizacji, a nie do studzienek
    deszczowych.
    Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zabrania mycia i
    naprawiania pojazdów mechanicznych poza miejscami wyznaczonymi.
    ---
    Url chciałem -> http://niusy.pl/9oh

    To mogę sobie wyznaczyć przed garażem ?

  • 12. Data: 2016-03-15 21:36:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "re"

[...]
    Nawet nie url co cytaty

  • 13. Data: 2016-03-15 22:11:46
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-03-12 o 16:06, PlaMa pisze:

    > W Białymstoku jest jedno takie. Zadowala cię odpowiedź?

    Nie do końca, chociaż na pewno mnie cieszy, że wykazałeś aktywność :)
    Przybliżysz rodzaj, umiejscowienie? Może w mojej okolicy jest coś
    podobnego...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2016-03-15 22:14:09
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-03-13 o 00:00, Budzik pisze:

    > Ja jezdze na taka cisnieniowa gdzie oprócz cisnieniowej jest tez szczotka.

    Ale mi chodzi o możliwość solidnego doszorowania. W spokoju.
    I własną gąbką, a nie szczotą, którą ktoś przed chwilą mył traktor od
    spodu...

    Pozdr,

  • 15. Data: 2016-03-15 23:50:55
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 15 Mar 2016 02:40:55 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >To mogę sobie wyznaczyć przed garażem ?

    Dla mnie to możesz nawet przed kościołem ;)

    Poszukaj sobie wymagań srodowiskowych dla myjni samochodowych, to jest
    dopiero lektura :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2016-03-21 21:18:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

> [...]

    Dla mnie to możesz nawet przed kościołem ;)

    Poszukaj sobie wymagań srodowiskowych dla myjni samochodowych, to jest
    No nie, ale chciałbym wiedzieć czy mnie powieszą jak se ten samochód jednak
    umyję albo jak go deszcz umyje.

  • 17. Data: 2016-03-21 21:42:26
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 21 Mar 2016 21:18:31 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >No nie, ale chciałbym wiedzieć czy mnie powieszą jak se ten samochód jednak
    >umyję albo jak go deszcz umyje.

    Jak deszcz to nie, a jak Ty to tak. Powieszą, roztrzelają i inne
    rzeczy zrobią. Zadzwoń sobie do straszników mięsnych, oni wystawiają
    mandaty za to, chyba jakąś podstawę prawną mają.

  • 18. Data: 2016-03-25 15:22:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, March 14, 2016 at 8:40:43 PM UTC+1, j...@i...pl wrote:

    > Przede wszystkim chodzi o odpływ wody,
    > który musi być doprowadzony do kanalizacji, a nie do studzienek
    > deszczowych.

    Kilkanascie lat temu (gdy budowali moj garazowiec) okazalo sie, ze nie podepna wody
    do garazy, bo wymagania byly praktycznie takie jak dla stacji paliw / myjni ;) tzn.
    m.in. odwodnienia liniowe naokolo i odstojniki oleju, co dosc skutecznie zwiekszalo
    koszty inwestycji

    WS

  • 19. Data: 2016-03-25 17:54:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "WS"

> [...]

    paliw / myjni ;) tzn. m.in. odwodnienia liniowe naokolo i odstojniki oleju,
    co dosc skutecznie zwiekszalo koszty inwestycji
    Da się w ogóle dzisiaj wybudować garaż ? :-)