  • 1. Data: 2011-07-11 20:58:31
    Temat: sadza na świecy w trzecim cylindrze
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Witam !

    Mam problem ze spalaniem w silniku 1.4 16v 63kW Skoda Roomster
    Cewka na cylindrze wymieniona , świecie także nadal jednak śilnik
    szarpie bark mocy i na świecy osadza się sadza końcówka rury wydechowej
    osmolona. co może być przyczyną będę wdzięczny za wszelkie sugestie?

  • 2. Data: 2011-07-12 00:52:15
    Temat: Re: sadza na świecy w trzecim cylindrze
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-07-11 20:58, szymo pisze:

    > co może być przyczyną będę wdzięczny za wszelkie sugestie?

    Póki co:
    http://www.126fan.pl/www/swiece.htm

    http://rb-aa.bosch.com/aa-pl/pl/static/produkte/zuen
    dkerzen/zuendkerzenkunde/tipps.htm

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 3. Data: 2011-07-12 08:07:58
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Póki co:
    > http://www.126fan.pl/www/swiece.htm

    no moja to idealna trójeczka :(

  • 4. Data: 2011-07-12 08:57:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > szarpie bark mocy i na świecy osadza się sadza końcówka rury wydechowej
    > osmolona. co może być przyczyną będę wdzięczny za wszelkie sugestie?

    IMO ta świeca w ogóle nie pali, albo z jakiegoś powodu nie masz
    kompresji na tym cylindrze. Uszczelka pod głowicą?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-07-12 10:07:21
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Grejon pisze:

    > IMO ta świeca w ogóle nie pali, albo z jakiegoś powodu nie masz
    > kompresji na tym cylindrze. Uszczelka pod głowicą?

    świecie wymienione na nówki sztuki sprawdzone nawet na zewnątrz iskra
    jest. Cewka na świecy również wymieniona. Dziś byłem u mechaniora
    przełożyliśmy wtryskiwacz do drugiej szklanki i tam zaczęła się świeca
    kopciś więc niestety wychodzi na to że wtrysk to luftu.

    Dziękuję wszystkim za poświęcony mi czas w diagnostyce tego problemu.
    Pozdrawiam!