  • 1. Data: 2011-07-11 18:21:42
    Temat: Wrocław - Międzyzdroje we wtorek
    Od: R <b...@p...pl>

    Witam,

    Jutro rodzinnie ruszamy nad nasze "morze". Cel - Wisełka (Międzyzdroje),
    max na 17:00.

    Opcja była przez DE, ale ponoć u nas się poprawiło, zwłaszcza od
    Gorzowa. Ale *do* Gorzowa jest tak sobie, więc zastanawiam się nad
    alternatywą, czyli:
    Wrocław - Wołów - Góra - Wschowa - Wolsztyn - Nowy Tomyśl - Międzyrzecz
    - DK3

    Pytanie - wydziwiam za bardzo i mam jechać "po bożemu" na Lubin i dalej
    DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie.
    Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.

    R.

  • 2. Data: 2011-07-11 18:58:25
    Temat: Re: Wrocław - Międzyzdroje we wtorek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R" napisał w wiadomości
> [...]
    >Międzyrzecz - DK3
    >Pytanie - wydziwiam za bardzo i mam jechać "po bożemu" na Lubin i

    Wydziwiasz. Ile sie spodziewasz zaoszczedzic ?

    >DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie.
    >Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.

    No to pojedziesz spokojnie 80 za tirem.

    J.

  • 3. Data: 2011-07-11 20:08:24
    Od: R <b...@p...pl>

    > Wydziwiasz. Ile sie spodziewasz zaoszczedzic ?
    Wiem wiem, wydziwialm. Zaoszczędzić - tylko 4 życia :), czas i km są
    drugorzędne... :)

    > No to pojedziesz spokojnie 80 za tirem.
    >
    > J.

    W sumie... :)

    R.

  • 4. Data: 2011-07-11 21:18:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    R napisał(a):
    > Opcja była przez DE, ale ponoć u nas się poprawiło,
    Poprawiło sie i to bardzo.
    Często robie tę trasę normalnie http://42.pl/u/2CZb ale w nocy.
    Wyjeżdżam o 1wszej i jestem przed 7dmą w Międzywodziu bez katowania
    auta. Familia śpi i jest komfort.
    Jazda w dzień jest trochę kiepska i to nie przez TIRy tylko przez
    niedzielnych kierowców i przyczepy kempingowe. Potrafią robić się
    przez nich długie wlokące sie peletony. W nocy tego nie ma.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-07-11 21:43:34
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie.
    > Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.

    mam podobny dylemat jak jechać trasa Kraków-Kołobrzeg i się łamię, przez PL
    bliżej ale jak sobie pomyślę o naszych DK, tirach na nich i fotoradarach to
    jednak skłaniam się ku jeździe przez DE (równe tempo, spokojnie, w ub roku
    V-średnia na tej trasie mi wyszła coś w okolicach 120km/h), jedyny problem
    to gdy tam jest jakiś większy wypadek na autostradzie to 'umarł butach' -
    można wyciągać prowiant i grać w monopoly,

    brat

  • 6. Data: 2011-07-11 22:54:04
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 18:21:42 +0200, R napisał(a):

    > Pytanie - wydziwiam za bardzo i mam jechać "po bożemu" na Lubin i dalej
    > DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie.
    > Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.
    Za Nowym Miasteczkiem zaczyna się jednojezdniowa S3 aż do Sulechowa.
    Omija OZety, ale jak to bywa na takich niby-szybkich drogach debili
    walących na czołówkę nie zabraknie.
    Od Sulechowa w budowie S3 do Gorzowa (ostatnio rozstrzygnięto rekordowo
    długi przetarg na Gorzów-Międzyrzecz), tak więc ekstra utrudnienia.

    Do tego na północ od Szczecina masz budowę obwodnicy Miękowa i Parłówka-
    Troszyna. Możesz poczytać o tym tu:
    <http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=4100
    27&page=143>

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2011-07-11 23:23:14
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

    R <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie.
    > Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.

    To w takim razie bym rozwazyl DE. jak ostatnio jechalem w druga strone to
    calkiem spore korki byly w okolicach Sulechowa, Swiebodzina i samego
    Szczecina. Co prawda to byla sobota, ale 2 remonty drog na trasie
    Szczecin-Miedzyzdroje nie pomagaja w wyborze. Gdybys jechal do Swinoujscia
    to nie byloby tematu - tylko DE.

    --
    Regards Marcin

  • 8. Data: 2011-07-12 10:32:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> writes:

    > Do tego na północ od Szczecina masz budowę obwodnicy Miękowa i Parłówka-
    > Troszyna. Możesz poczytać o tym tu:

    Można ominąć:
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=8118564
    4&postcount=3026