  • 1. Data: 2009-11-05 16:07:52
    Temat: Który Radeon HD4850/1GB?
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Obok podobny watek o GeForce, a ja chetnie kupie cos od ATI. Juz siwieje od
    tych porownan. Zalezy mi na dobrym i cichym chlodzeniu.

    ps. a moze lepiej HD4770?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-11-05 17:46:32
    Temat: ś
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 5 Nov 2009 17:07:52 +0100, Norbert napisał(a):

    > Witam
    >
    > Obok podobny watek o GeForce, a ja chetnie kupie cos od ATI. Juz siwieje od
    > tych porownan. Zalezy mi na dobrym i cichym chlodzeniu.
    >
    > ps. a moze lepiej HD4770?

    Sam mam 4870 ale 4770 paru znajomym zakładałem. Wydajność do ceny w sam raz. W
    starych grach (moha) potrafi niespodziewanie mulić, ale w cisis-e na 1280x1024 da się
    grać.

  • 3. Data: 2009-11-05 22:08:36
    Temat: Re: Który Radeon HD4850/1GB?
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Norbert pisze:

    > Obok podobny watek o GeForce, a ja chetnie kupie cos od ATI. Juz siwieje od
    > tych porownan. Zalezy mi na dobrym i cichym chlodzeniu.

    Hej, ja zrezygnowałem z ATI po przejrzeniu testów empirycznych:

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Testy_World
    _in_Conflict._Race_Driver_GRID-1863/strona/5155.html

    W każdym razie moim typem był HIS HD4850 z chłodzeniem IceQ4 (taki):

    http://www.allegro.pl/item804772855_his_hd_4850_iceq
    _4_1gb_gddr3_native_hdmi.html

    Jeśli chcesz ATI to moim zdaniem to jest dobry wybór (to chłodzenie ma
    bardzo dobre opinie).

    Pzdr, OMSON