  • 1. Data: 2014-03-25 15:07:41
    Temat: romet k125 zgasł i nie chce odpalić
    Od: rometk125 <seba8116@_NOSPAM_op.pl>

    jechałem moim romanem z górki na 5 biegu puściłem gaz leciał swobodnie aż
    nagle zgasł zaczoł cykać tak jak by z pod zaworów i nie chce odpalić
    rozebrałem silnik wszystko wydaje sie w porządku ale nie chce odpalic i
    cyka

  • 2. Data: 2014-03-25 15:10:41
    Temat: Re: romet k125 zgas? i nie chce odpali?
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-03-25 15:07, rometk125 pisze:
> [...]
    > aż nagle zgasł zaczoł cykać tak jak by z pod zaworów i nie chce odpalić
    > rozebrałem silnik wszystko wydaje sie w porządku ale nie chce odpalic i

    Cza nazad poskładać

  • 3. Data: 2014-03-25 15:28:00
    Temat: Re: romet k125 zgasł i nie chce odpalić
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    rometk125 <seba8116@_nospam_op.pl> wrote:

> [...]
    > nagle zgasł zaczoł cykać tak jak by z pod zaworów i nie chce odpalić
    > rozebrałem silnik wszystko wydaje sie w porządku ale nie chce odpalic i

    Iskra jest?
    Paliwo jest?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2014-03-25 20:34:20
    Od: matrx <matrx12358@_NOSPAM_wp.pl>

    Adam Wysocki napisal

    > Iskra jest?
    > Paliwo jest?

    ja tak miałem w aprili i była rysa na cylindze

  • 5. Data: 2014-03-27 11:06:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    matrx <matrx12358@_nospam_wp.pl> wrote:

    > ja tak miałem w aprili i była rysa na cylindze

    Ja
    Aprilii
    cylindrze.

    http://motogof.tumblr.com/