  • 1. Data: 2014-03-25 13:35:25
    Temat: Deflektor czy nowa szyba?
    Od: johnny <j...@p...pl>

    Otóż w mojej Kawusi ER6F jest taka mała szybka, właściwie owiewka. Przy
    większej prędkości wieje jak cholera, zwłaszcza, gdy zamieniłem kierę na
    taką bardziej pałąkowatą. Jeżdzę więc w sumie wyprostowany, nie ma
    możliwości położenia się na bak, tudzież niewielkiego nawet skukania się
    za szybkę.
    I teraz się zastanawiam, czy ma sens dokupienie samego deflektora i
    zamocowanie go na owiewce, czy lepsze będzie zanabycie nowej szyby
    turystycznej? Na mój gust deflektor na takiej owiewce może niewiele
    dawać, ale sam nie wiem bo nigdy z deflektorem nie miałem do czynienia.

    Pozdrawiam Johnny

  • 2. Data: 2014-03-25 17:35:19
    Temat: Re: Deflektor czy nowa szyba?
    Od: p...@b...pl

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 13:35:25 UTC+1 użytkownik johnny napisał:
    > Otóż w mojej Kawusi ER6F jest taka mała szybka, właściwie owiewka. Przy
    >
    > większej prędkości wieje jak cholera,

    Deflektor potrafi dużo w niektórych moto, ale bym szukał jakiejś szyby akcesoryjnej
    do turystyki: MRA czy PUIG

    Co byś nie robił osiągniesz tyle że zamiast po klacie będzie wiało po kasku więc jak
    chcesz łoić to się przyzwyczaj i kup zatyczki do uszu. A jak chcesz ŁOIĆ to zmień
    kierownice na poprzednią żebyś się mógł schować.

    A najtaniej będzie jak poczekasz do sytuacji najbliższego przepałowania.
    Skoczy Ci puls, potem adrenalina opadnie i zwolnisz trochę na resztę sezonu.

    KJ porady na każdy budżet

  • 3. Data: 2014-03-26 16:25:44
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 25 - 03 - 2014 (wtorek) o godzinie 13:35, johnny napisał(a):

> [...]

    > I teraz się zastanawiam, czy ma sens dokupienie samego deflektora i
    > zamocowanie go na owiewce, czy lepsze będzie zanabycie nowej szyby

    Tu masz wątek na ten temat:
    http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?p=202849

    --
    Yorick