  • 1. Data: 2014-03-24 18:09:21
    Temat: Lovtza pl.rec.paralotnie
    Od: lola15 <m...@g...com>

    Śledzę te dwie grupy jednocześnie. Ostatnio ma tam miejsce ciekawa akcja.

    Jakiś czas temu pewien człowiek postawił bramkę/forum przez które można pisać na tę
    listę. Bramka miała pewne powodzenie, ale jednak ok 90% grupowiczów pozostało przy
    swoich poprzednich bramkach i czytnikach.

    Ostatnio ten pomysłowy człowiek wykonał kolejny krok. Otóż zassał jakimś skryptem
    wszystkie nicki z grupy i dla każdego stworzył konto u siebie na forum wraz z
    przypisaniem do adresu email. Oczywiście bez jakiejkolwiek zgody zainteresowanego.

    No i teraz jeżeli ktoś napisze do jednej z tych osób prywatną wiadomość na forum, to
    wysyłany jest stosowny email. Odbiorca dowiaduje się, że dostał PW na forum na którym
    w życiu nie był. Podczas próby zalogowania może "odzyskać" hasło i nieświadomie staje
    się użytkownikiem forum.

    Cały wątek można prześledzić tutaj:
    https://groups.google.com/d/topic/pl.rec.paralotnie/
    kmRnzBi0lQM/discussion

    Jak to było z sikaczem - podobnie zaczynał? Macie jakieś pomysły jak powstrzymać
    cwaniaka? Preferowałbym opcje zgodne z prawem.

    Pozdrowienia,

    MiG

  • 2. Data: 2014-03-24 18:30:25
    Temat: Re: Lovtza pl.rec.paralotnie
    Od: p...@b...pl

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 18:09:21 UTC+1 użytkownik lola15 napisał:
    > Macie jakieś pomysły jak powstrzymać cwaniaka?

    Nalot dywanowy.

    > Preferowałbym opcje zgodne z
    > prawem.

    Objaśnij mu niedostatki jego jestestwa gwara więzięnną na samym środku tego forum.

    KJ

  • 3. Data: 2014-03-25 00:44:15
    Od: N1 <s...@v...pl>

    A mnie tam nie ma. Czuje się pominięty.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-03-25 10:03:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-24, lola15 <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Jak to było z sikaczem - podobnie zaczynał? Macie jakieś pomysły jak powstrzymać
    cwaniaka? Preferowałbym opcje zgodne z prawem.

    Z tego co widze nasz owca to jest pikus :-) Na pocieszenie - cieszcie sie,
    ze gimbaza w wiekszosci nie wie nawet co to jest paralotnia...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-03-25 12:27:20
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

> [...]
    >>
    > Z tego co widze nasz owca to jest pikus :-) Na pocieszenie - cieszcie sie,
    > ze gimbaza w wiekszosci nie wie nawet co to jest paralotnia...

    Pewnie problemów byłoby więcej,np jak nakleić naklejkę mocy na szmatę,czy
    nie za duzo linek na pierwszą itp.

    Tomek

  • 6. Data: 2014-03-25 12:29:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-25, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Pewnie problemów byłoby więcej,np jak nakleić naklejkę mocy na szmatę,czy
    > nie za duzo linek na pierwszą itp.

    Albo czy mozna mamie zajumac przescieradlo razem ze sznurkami do wieszania
    prania i zrobic paralotnie samemu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-03-25 12:47:45
    Od: lola15 <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 12:29:56 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Albo czy mozna mamie zajumac przescieradlo razem ze sznurkami do wieszania
    >
    > prania i zrobic paralotnie samemu :-)

    Tia. Ostatnio mamy długaśny wątek o tym, że bogacze co sobie kupują nowy sprzęt są
    chytrzy i pazerni, bo VAT sobie odliczają kapitaliści wredni, a potem po paru latach
    za drogo sprzedają tenże sprzęt, przez co biedacy nie mogą latać, a przecież chcą...

    MiG

    PS. Jedynym legalnym rozwiązaniem wspomnianego problemu wydaje się być GIODO. Tyle,
    że jak GIODO go dorwie to chłop nie wyjdzie żywy, bo to jakaś mała firemka robiąca
    strony...

  • 8. Data: 2014-03-25 15:59:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-24 18:09, Użytkownik lola15 napisał:
> [...]
    >
    > Jak to było z sikaczem - podobnie zaczynał? Macie jakieś pomysły jak powstrzymać
    cwaniaka? Preferowałbym opcje zgodne z prawem.

    Wejdź na to jego zakichane forum, zrób listę reklamodawców
    a potem opisz im całą sprawę. Na pewno się ucieszą że nie widzimy
    reklam na forum tego oszusta za które oni płacą.