eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObroty diesla na autostradzie.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 38

  • 21. Data: 2010-11-19 00:51:19
    Temat: [robimy flejma]Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-11-18 20:13, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > W dniu 2010-11-18 19:12, Maciej Browarczyk pisze:
    >> W dniu 2010-11-18 19:04, makaronX pisze:
    >>
    >> [cut]
    >>
    >> Zalezy co masz na mysli wysokie obroty. Nie zaleca sie jezdzenia z
    >> predkoscia maksymalna to raz a dwa wkraczac na czerwone pole raczej
    >> tylko przy przyspieszaniu, dlugie autostradowe palowanie na czerwonym
    >> polu moze sie skonczyc roznymi ciekawymi awariami, np. urawniem wirnika
    >> pompy wody jak to sie w jednym silniku dzialo :)
    >>
    >
    > W 1.5dci przy jeździe z butem w podłodze dłuższy czas, zdarzyło się
    > pewnemu grupowiczowi usłyszeć huk, a następnie, po zatrzymaniu i
    > otwarciu maski, dało się zobaczyć uśmiechniętą mordkę tłoka na wierzchu. ;)
    >

    Co wy macie Panowie za silniki - że trzeba pilnować, czy aby napewno
    można używać silnika w pełnym zakresie obciążeń, że nie można go
    normalnie zgasić po przejażdżce, że musicie pilnować, czy aby na
    autostradzie nie jedziecie zbyt szybko dla waszych maszyn..?
    Nie dizle aby? te
    technologicznie-prześcigające-o-milenia-i-o-wiele-za
    jebistsze-od-benzyniaków?
    :)

    --
    Pozdr
    Scob - benzynowiec :)


  • 22. Data: 2010-11-19 02:33:26
    Temat: Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mnie dolewka (raczej komputer niż kontrolka) oleju ZAWSZE wypada na trasie, choć
    jeżdżę głównie po mieście.


    -----

    | na forum vectry ludzie pisali że zdarzało się że kontrolka ciśnienia oleju się
    zapalała przy pełnym bucie przez dłuższy czas


  • 23. Data: 2010-11-19 07:14:26
    Temat: Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Dnia 18 Nov 2010 19:27:43 GMT, to napisał(a):
    >
    >
    >>>>To są wysokie obroty?
    >>>
    >>>U mnie ok 3800 obrotów i wiecej nie idzie prędkość ok 2000km/h
    >>
    >>I chcesz, żeby Ci zrobić zdjęcie?
    >
    >
    > FR wymiękają podobno przy ~250km/h, nie da rady ;)
    Czylik kupujemy autko montujemy sobie rakiete (tylna rejestracja jest na 100%
    nieczytelna dla
    foto/wideo rejestratora :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=TSn2igZtuPA
    http://www.frazpc.pl/b/135252
    http://www.tuning.v10.pl/Volkswagen,New,Beetle,o,nap
    edzie,rakietowym,50299.html
    http://gadzetomania.pl/2010/04/11/top-10-najlepsze-r
    akietowe-pojazdy
    pozdrawiam



    --
    Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde


  • 24. Data: 2010-11-19 07:16:58
    Temat: Re: [robimy flejma]Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: "Agent" <w...@o...ue>


    Użytkownik "scob" <9...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ic4efl$rde$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2010-11-18 20:13, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >> W dniu 2010-11-18 19:12, Maciej Browarczyk pisze:
    >>> W dniu 2010-11-18 19:04, makaronX pisze:
    >>>
    >>> [cut]
    >>>
    >>> Zalezy co masz na mysli wysokie obroty. Nie zaleca sie jezdzenia z
    >>> predkoscia maksymalna to raz a dwa wkraczac na czerwone pole raczej
    >>> tylko przy przyspieszaniu, dlugie autostradowe palowanie na czerwonym
    >>> polu moze sie skonczyc roznymi ciekawymi awariami, np. urawniem wirnika
    >>> pompy wody jak to sie w jednym silniku dzialo :)
    >>>
    >>
    >> W 1.5dci przy jeździe z butem w podłodze dłuższy czas, zdarzyło się
    >> pewnemu grupowiczowi usłyszeć huk, a następnie, po zatrzymaniu i
    >> otwarciu maski, dało się zobaczyć uśmiechniętą mordkę tłoka na wierzchu.
    >> ;)
    >>
    >
    > Co wy macie Panowie za silniki - że trzeba pilnować, czy aby napewno można
    > używać silnika w pełnym zakresie obciążeń, że nie można go normalnie
    > zgasić po przejażdżce, że musicie pilnować, czy aby na autostradzie nie
    > jedziecie zbyt szybko dla waszych maszyn..?
    > Nie dizle aby? te
    > technologicznie-prześcigające-o-milenia-i-o-wiele-za
    jebistsze-od-benzyniaków?
    > :)
    >
    Się też już dore skończyło dla benzyniaków. Teraz już z 25 % to jednostki
    turbo. Tam takie atrakcje napewno będą bo i temp spalin wyższa. W końcu
    jakoś sobie trzeba radzić jak podatek powyżej 2,0 zabija motoryzację


  • 25. Data: 2010-11-19 12:20:34
    Temat: Re: [robimy flejma]Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 00:51:19 +0100, scob <9...@t...pl> said:

    > Co wy macie Panowie za silniki - że trzeba pilnować, czy aby napewno
    > można używać silnika w pełnym zakresie obciążeń,

    Ależ można.
    Tyle, że z głową.
    Czyli tak samo jak benzynowe,gazowe czy elektryczne.


    > że nie można go normalnie zgasić po przejażdżce,

    Nie ma turbo? Nie ma zaleceń odnośnie wyłączania silnika.
    Czyli tak samo jak benzynowe czy gazowe.

    > że musicie pilnować, czy aby na autostradzie nie jedziecie zbyt szybko
    > dla waszych maszyn..?

    Popatrz pan, to tak samo jak z benynowymi czy gazowymi - trzeba
    pilnować, by nie jechać za szybko.

    > Nie dizle aby?

    No, diesle.


    > te
    > technologicznie-prześcigające-o-milenia-i-o-wiele-za
    jebistsze-od-benzyniaków?
    > :)

    Po jakim względem?
    Bo czasami są lepsze, a czasami gorsze.
    To tak samo jak...
    ;-)



    --
    Bydlę


  • 26. Data: 2010-11-19 13:31:54
    Temat: Re: [robimy flejma]Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...podatek powyżej 2,0 zabija motoryzację

    Ciekawa teza ;-)


  • 27. Data: 2010-11-19 15:20:43
    Temat: Re: [robimy flejma]Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-19 00:51, scob pisze:
    > W dniu 2010-11-18 20:13, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >> W dniu 2010-11-18 19:12, Maciej Browarczyk pisze:
    >>> W dniu 2010-11-18 19:04, makaronX pisze:
    >>>
    >>> [cut]
    >>>
    >>> Zalezy co masz na mysli wysokie obroty. Nie zaleca sie jezdzenia z
    >>> predkoscia maksymalna to raz a dwa wkraczac na czerwone pole raczej
    >>> tylko przy przyspieszaniu, dlugie autostradowe palowanie na czerwonym
    >>> polu moze sie skonczyc roznymi ciekawymi awariami, np. urawniem wirnika
    >>> pompy wody jak to sie w jednym silniku dzialo :)
    >>>
    >>
    >> W 1.5dci przy jeździe z butem w podłodze dłuższy czas, zdarzyło się
    >> pewnemu grupowiczowi usłyszeć huk, a następnie, po zatrzymaniu i
    >> otwarciu maski, dało się zobaczyć uśmiechniętą mordkę tłoka na
    >> wierzchu. ;)
    >>
    >
    > Co wy macie Panowie za silniki - że trzeba pilnować, czy aby napewno
    > można używać silnika w pełnym zakresie obciążeń, że nie można go
    > normalnie zgasić po przejażdżce, że musicie pilnować, czy aby na
    > autostradzie nie jedziecie zbyt szybko dla waszych maszyn..?

    Ależ można to wszystko. A odpowiedź na początkowe pytanie brzmi:
    służbowe. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 28. Data: 2010-11-21 00:30:48
    Temat: Re: [robimy flejma]Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 07:16:58 +0100, Agent napisał(a):

    > turbo. Tam takie atrakcje napewno będą bo i temp spalin wyższa. W końcu
    > jakoś sobie trzeba radzić jak podatek powyżej 2,0 zabija motoryzację

    Raczej kolejne normy Euro. Akcyza co najwyżej zabija zainteresowanie
    takimi samochodami w Polsce.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl


  • 29. Data: 2010-11-23 08:33:56
    Temat: Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 19:04, makaronX pisze:
    > Czesc,
    >
    > Wiadomo,

    ... Po przecinku piszemy z małej literki.

    > ze nowoczesny silnik diesla mozna bez obawy, chwilowo wkrecic na
    > wysokie obroty, ale jak jest w przypadku jazdy autostrada.

    A te przecinki to po co?

    > Jak wysokie obroty, podrozujac, mozna bez obaw utrzymywac przez dluzszy
    > czas, nie ryzykujac awarii silnika w takim na przyklad moim fiatowskim
    > multijet'cie 1.9?
    >
    Znów przecinki spadły z nieba na gżontki.

    Aby utrzymać wysokie obroty, należy zmienić bieg np. z 5 na 3. I trzymać
    gaz wciśnięty dość mocno. I w ten sposób utrzymasz obroty. Czy to
    spowoduje awarię silnika? Z pewnością we Fiacie tak.

    > Pozdrawiam,
    > makaronX
    >
    Po zwrocie grzecznościowym nie stawiamy przecinków.

    A tak w ogóle o co Ci chodzi z tym Twoim pytaniem? Ja jechałem 1700 km
    jednym ciągiem, gdzie wskazówka nie rzadko schodziła poniżej 200km/h i
    jakoś nie martwiłem się, że coś się stanie. Tylko odczekałem pół godziny
    po jeździe zanim wyłączyłem silnik.
    Ale we fiacie bym nie próbował utrzymywać długo wysokich obrotów.


  • 30. Data: 2010-11-23 09:18:00
    Temat: Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-23 08:33, Filip KK pisze:
    (...)
    > Po zwrocie grzecznościowym nie stawiamy przecinków.

    Nie jest prawdą, jakoby.

    Np tutaj, jakbyś miał wątpliwości:
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?szukaj=list&kat=12


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: