  • 31. Data: 2010-11-23 15:30:06
    Temat: Re: Obroty diesla na autostradzie.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-23 09:18, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-11-23 08:33, Filip KK pisze:
    > (...)
    >
    > Nie jest prawdą, jakoby.
    >
    > Np tutaj, jakbyś miał wątpliwości:
    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?szukaj=list&kat=12

    Nie mam wątpliwości. W języku polskim (w ideologii) kłóci się pisanie z
    dużej literki po przecinku, a przecież nie podpiszesz się z małej
    literki. Dlatego nie stawia się przecinka.

  • 32. Data: 2010-11-23 15:43:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-23 15:30, Filip KK pisze:

    > Nie mam wątpliwości.

    Wcale mnie to nie dziwi.

    > W języku polskim (w ideologii) kłóci się pisanie z
    > dużej literki po przecinku, a przecież nie podpiszesz się z małej
    > literki. Dlatego nie stawia się przecinka.

    Tak, tak, jesteś mądrzejszy od profesorów, a nawet nie potrafisz pisać
    poprawnie po polsku.

  • 33. Data: 2010-11-23 16:32:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Nov 2010 15:30:06 +0100, w <icgja9$7v1$5@news.task.gda.pl>, Filip KK
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Nie mam wątpliwości. W języku polskim (w ideologii) kłóci się pisanie z
    > dużej literki

    W języku polskim nie ma dużych literek.

  • 34. Data: 2010-11-24 04:13:07
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-23 16:32, r...@k...pl pisze:

    > W języku polskim nie ma dużych literek.

    Jakiś TY mundry.. Szkoda, że nie tam gdzie trzeba.

  • 35. Data: 2010-11-25 22:06:37
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    W dniu 2010-11-23 08:33, Filip KK pisze:

    > A tak w ogóle o co Ci chodzi z tym Twoim pytaniem? Ja jechałem 1700 km
    > jednym ciągiem, gdzie wskazówka nie rzadko

    To "nie rzadko" osobno to odreagowanie po przecinkach?

    schodziła poniżej 200km/h

    Czyli np. na 0 km/h?

    > jakoś nie martwiłem się, że coś się stanie. Tylko odczekałem pół godziny
    > po jeździe zanim wyłączyłem silnik.

    To jakim złomem jeździsz? w normalnych autach wystarczy co najwyżej 5 minut.

    > Ale we fiacie bym nie próbował utrzymywać długo wysokich obrotów.

    Przy prędkości 0 km/h (czyli poniżej 200) faktycznie lepiej nie
    utrzymywać wysokich obrotów nawet we fiacie, a co dopiero w gorszych autach.

  • 36. Data: 2010-11-26 12:24:09
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Przy 200 km/h bardziej bałbym się o rozlecenie opony, plamę oleju, lód,
    wyjeżdżającego TIR-a niż o silnik.

    -----

  • 37. Data: 2010-11-29 17:35:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Nov 2010 04:13:07 +0100, w <ici00s$q8s$1@news.task.gda.pl>, Filip KK
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Jakiś TY mundry.. Szkoda, że nie tam gdzie trzeba.

    Czyli dopasowałem się do adwersarza?

  • 38. Data: 2010-11-29 17:48:55
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 18-11-2010 19:04, makaronX pisze:
    > Czesc,
    >
    > Wiadomo, ze nowoczesny silnik diesla mozna bez obawy, chwilowo wkrecic na
    > wysokie obroty, ale jak jest w przypadku jazdy autostrada.
    > Jak wysokie obroty, podrozujac, mozna bez obaw utrzymywac przez dluzszy
    > czas, nie ryzykujac awarii silnika w takim na przyklad moim fiatowskim
    > multijet'cie 1.9?

    Wysokie obroty w silniku diesla na autostradzie? Nie wiem o co chodzi ;p
    Ja przy 150km/h mam jakieś 1800-1900 obr/min ;p