-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Obroty diesla na autostradzie.
Date: Tue, 23 Nov 2010 08:33:56 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 32
Message-ID: <icfqu0$6jb$1@news.task.gda.pl>
References: <wUdFo.1969$Eb.4759@twister2.libero.it>
NNTP-Posting-Host: chello089078083170.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1290497792 6763 89.78.83.170 (23 Nov 2010 07:36:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Nov 2010 07:36:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <wUdFo.1969$Eb.4759@twister2.libero.it>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327715
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-18 19:04, makaronX pisze:
> Czesc,
>
> Wiadomo,
... Po przecinku piszemy z małej literki.
> ze nowoczesny silnik diesla mozna bez obawy, chwilowo wkrecic na
> wysokie obroty, ale jak jest w przypadku jazdy autostrada.
A te przecinki to po co?
> Jak wysokie obroty, podrozujac, mozna bez obaw utrzymywac przez dluzszy
> czas, nie ryzykujac awarii silnika w takim na przyklad moim fiatowskim
> multijet'cie 1.9?
>
Znów przecinki spadły z nieba na gżontki.
Aby utrzymać wysokie obroty, należy zmienić bieg np. z 5 na 3. I trzymać
gaz wciśnięty dość mocno. I w ten sposób utrzymasz obroty. Czy to
spowoduje awarię silnika? Z pewnością we Fiacie tak.
> Pozdrawiam,
> makaronX
>
Po zwrocie grzecznościowym nie stawiamy przecinków.
A tak w ogóle o co Ci chodzi z tym Twoim pytaniem? Ja jechałem 1700 km
jednym ciągiem, gdzie wskazówka nie rzadko schodziła poniżej 200km/h i
jakoś nie martwiłem się, że coś się stanie. Tylko odczekałem pół godziny
po jeździe zanim wyłączyłem silnik.
Ale we fiacie bym nie próbował utrzymywać długo wysokich obrotów.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.10 09:18 Artur Maśląg
- 23.11.10 15:30 Filip KK
- 23.11.10 15:43 Artur Maśląg
- 23.11.10 16:32 r...@k...pl
- 24.11.10 04:13 Filip KK
- 25.11.10 22:06 JanuSz
- 26.11.10 12:24 ąćęłńóśźż
- 29.11.10 17:35 r...@k...pl
- 29.11.10 17:48 CUT_INZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=