  • 31. Data: 2013-12-17 18:08:05
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/16/2013 10:49 AM, Freja wrote:

> [...]
    > - możliwe nawet, że na tej właśnie grupie - polegający na tym, że
    > kupujesz płytę "główną smarfona", do której dokupujesz sobie i osadzasz
    > zestandaryzowane elementy w postaci klocków: aparat, radio, procesor,
    > pamięć, baterię, głośniki itp. Chcesz smartfona z długim czasem pracy?
    > Montujesz trzy razy większą baterię, chcesz dobry aparat, chcesz
    > głośniki, chcesz inny wyświetlacz? Itp.
    >
    > Oczywiście taka koncepcja zapewne bardzo mocno nie podoba się obecnym
    > producentom smarfonów, ale może z czasem pojawią się jednak producenci

    http://blogs.canoe.ca/canoetech/mobile-phones/phoneb
    loks-wants-to-create-a-modular-smartphone-with-lego-
    like-blocks/
    a teraz Motorola wzięła sie za to rozwiązanie w Project Ara.
    osobiscie mam mieszane uczucia do takiego rozwiązania. moim zdaniem
    czasy "mechanikow" grzebiacych w elektronice już minęły bezpowrotnie. <rs>

  • 32. Data: 2013-12-18 00:54:02
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Arivald napisał:

    > Oj, oboje coś nie na czasie jesteście ;-)
    >
    > To się nazywa Project Ara Motoroli (czyli Google).

    Czyli android only ;)

    > A tak lekko off topic, Google kupiło ostatnio Boston Dynamics - firmę
    > odpowiedzialną za kilka bardzo sprytnych robotów. Kto nie wierzy niech
    > sobie na Youtube obejrzy parę filmów z nimi.
    >
    > Plus Google ma wiedzę i doświadczenie w budowaniu samochodów
    > autonomicznych - czyli system komputerowy do obserwacji otoczenia i
    > podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym.
    >
    > Teraz wystarczy połączyć obie rzeczy żeby otrzymać coś zadziwiającego.
    > Albo przerażającego ;-)

    Nooo Amazon juz (?) dostarcza przesylki droidami latajacymi ;)

  • 33. Data: 2013-12-18 01:57:59
    Od: G Nowak <g...@i...eu>

    On 12/12/2013 18:44, Waldek Godel wrote:

    > Jeden działa bez problemu, drugi po aktywacji. Trzeci, czwarty i piąty nie
    > mają marketów wcale. Szósty również nie. W siódmym market nigdy nie działał

    Dzialal, dzialal. Bylo toto sprzetowo zgodne z wydanym troche pozniej
    Desire i nie 2 a 4 lata temu.

    --
    Pozdr

  • 34. Data: 2013-12-18 08:34:46
    Od: radek <r...@n...gov.za>

    W dniu 2013-12-18 00:54, Mr. Misio pisze:

    > Czyli android only ;)

    > Nooo Amazon juz (?) dostarcza przesylki droidami latajacymi ;)

    jeszcze nie, ale jest blisko tego rozwiazania. ciekawe co na to
    wszystkie komisje i urzędy ds. awiacji czy czegostam :)

    r.

  • 35. Data: 2013-12-18 14:51:39
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.12.2013, o godzinie 22.23.51, na
    pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.fantastyka.sf-f, ToMasz napisał(a):

    > czy ja wiem czy to jest fantastyka? To jest możliwe, ale nie opłacalne.
    > JA bym chciał mieć telefon który ma duży ekran, ale zasadniczo działa na
    > małej ilości barw, np 16 kolorach, w zamian za widoczność w słońcu i
    > energooszczędność. Ale ilu jest takich jak ja? 1 na miliard? Da się, ale
    > niema chętnych do sponsorowania takiego projektu. nawet jak byli
    > pracownicy chcą stworzyć nowy os, to na nim mają działać .apk z
    > androida.....

    Przecież większość telefonów działa na... 3 kolorach. To nie jest problem
    tylko ilości barw.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 36. Data: 2013-12-18 15:08:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Dec 2013 14:51:39 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Przecież większość telefonów działa na... 3 kolorach. To nie jest problem
    > tylko ilości barw.

    to w ogóle nie jest problem barw.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2013-12-18 15:26:28
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 18.12.2013, o godzinie 15.08.51, na pl.misc.telefonia.gsm, Waldek
    Godel napisał(a):

    > to w ogóle nie jest problem barw.

    Powiedzmy sobie szczerze - to jest problem sci-fi!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 38. Data: 2013-12-18 16:52:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Dec 2013 15:26:28 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Powiedzmy sobie szczerze - to jest problem sci-fi!

    Nie, to jest problem użytej technologii LCD. Albo LED/OLED/AMOLED.
    Wszystkie nowoczesne ekrany są transflective, żeby były widoczne w słońcu
    muszą być reflective. Nokia się chwaliła ostatnio że zwiększyła stopień
    odbicia światła w najnowszych modelach i mają być lepiej widoczne w słońcu,
    ale generalnie walka jest z definicji stracona - albo reflective albo
    jakość obrazu. A większość ludzi chce jakości obrazu.

    Jest też droga omijająca problem, czyli dwa ekrany - LCD (IPS OIDP) i drugi
    e-ink do słońca - ale dla mnie do kompletnie bez sensu

  • 39. Data: 2013-12-18 18:09:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 18 Dec 2013 14:51:39 +0100, Habeck Colibretto wrote:

    > Przecież większość telefonów działa na... 3 kolorach.

    Znaczy jak, 2bity/px?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 40. Data: 2013-12-18 18:55:48
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

> [...]
    > ale generalnie walka jest z definicji stracona - albo reflective albo
    > jakość obrazu. A większość ludzi chce jakości obrazu.

    No ja bym chcial taki eekrany jak byly e e51, e52, e72 - widac wyraznie
    w sloncu bylo.