  • 41. Data: 2013-10-12 14:23:16
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 12 października 2013 13:22:29 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 12 Oct 2013 03:25:21 -0700 (PDT), k...@g...com:

    > To podaj nazwe urzedu i postawe prawna dzialania.
    >

    > J.
    To jest tajemnica państwowa.

  • 42. Data: 2013-10-12 14:31:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Było to z 15 lat temu opisane w Rzeczypospolitej. Ty będziesz się
    > upierał że możesz nie pamiętać czy jak miesiąc temu cyknęli ci fotkę
    > to możesz nie pamiętać a wymagasz żeby ktoś inny 15 lat pamiętał na
    > podstawie jakich przepisów takie coś z ubezpieczeniem jest
    > wprowadzone.

    ROTFL
    No po prostu ubaw po pachy.
    Rozumiem, ze to jest jakas ukryta przed internetem prawda, którą kiedys raz
    opisała rzeczpospolita (ale kto by pamietał, przeciez nie idzie takich
    rzeczy znaleźc w intenrecie...)

    Mam wrażenie, ze mamy do czynienia z jakims dzieciakiem co sobie jaja
    robi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 43. Data: 2013-10-12 15:39:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Oct 2013 05:22:24 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Od kiedy pisanie prawdy że konia walisz jest kłamstwem.

    tylko próby obrażania Ci zostały. Mozesz zacząć szukać dowodów na
    powyższe.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2013-10-12 16:25:46
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał

    >Dwukrotnie wymieniałem szybę z własnego OC...
    AC miało być?

    pozdr
    lublex

  • 45. Data: 2013-10-12 16:56:34
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 12 października 2013 14:31:50 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    >
    > jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim

    Tak myślałem. jesteś dzieckiem neostrady. jak czegoś nie ma w internecie to nie
    istnieje. Wszystkie wiadomości jakie posiadasz pochodzą z grup dyskusyjnych i po
    kilku latach przyswajania uważasz się za eksperta. Jak Ci wygodnie z tym żyć to sobie
    żyj w społeczeństwie składających się z takich samych jak ty ludzi upośledzonych
    życiowo.

  • 46. Data: 2013-10-12 17:08:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-11 19:51, k...@g...com pisze:
    > W przypadku OC ubezpieczycielem jest państwo. ten kto sprzedaje ubezpieczenie jest
    jedynie akwizytorem. Żyje z marzy jaką dostaje od państwa.

    Bzdura.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2013-10-12 18:36:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak myślałem. jesteś dzieckiem neostrady.

    mozna sprawdzic po ip - igdy nie mialem neo

    > jak czegoś nie ma w
    > internecie to nie istnieje.

    W wielu przypadkach coś w tym jest. W przypadku ustaw, rozporzadzeń,
    ministerstw jest tak na pewno.

    > Wszystkie wiadomości jakie posiadasz
    > pochodzą z grup dyskusyjnych

    Tak sie nie da. Nawet jakby tak chcieć.

    > i po kilku latach przyswajania uważasz
    > się za eksperta.

    Dlaczego po kilku latach?

    > Jak Ci wygodnie z tym żyć to sobie żyj w
    > społeczeństwie składających się z takich samych jak ty ludzi
    > upośledzonych życiowo.

    A jakas odpowiedz ad meritum będzie czy tylko obrazanie i tupanie nóżkami?
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 48. Data: 2013-10-12 18:45:13
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 12 października 2013 17:08:10 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    jest jedynie akwizytorem. Żyje z marzy jaką dostaje od państwa.

    > Bzdura.
    >

    > --
    >
    > Liwiusz

    Koniem nie jestem i zdanie mogę zmienić. Dla mnie to żaden wstyd czegoś nie wiedzieć.
    W tej chwili ja mam rację bo to oponenci nie potrafią przedstawić żadnych
    wiarygodnych informacji. Moje informacje może są i stare, może już nie aktualne. Ale
    innych nie ma. Łatwo napisać bzdura trudniej napisać dlaczego. Dokąd nie poznam
    innej, może w tej chwili obowiązującej wersji moja jest aktualna.

  • 49. Data: 2013-10-12 19:07:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Oct 2013 09:45:13 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > trudniej napisać dlaczego. Dokąd nie poznam innej, może w tej chwili
    > obowiązującej wersji moja jest aktualna.

    Twoej "informacje" sa kłamstwem. Nigdy tak nie było. Nawet w PRL. Podaj
    akt prawny, który to wprowadził

  • 50. Data: 2013-10-12 20:01:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-12 18:45, k...@g...com pisze:
> [...]
    innych nie ma. Łatwo napisać bzdura trudniej napisać dlaczego. Dokąd nie poznam
    innej, może w tej chwili obowiązującej wersji moja jest aktualna.

    Poczytaj o czajniczku Russela.

    --
    Liwiusz