  • 1. Data: 2009-01-21 16:29:39
    Temat: [req] czujnik ciśnienia atm.
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    znacie może jakąś firmę w której kupić można czujnik
    ciśnienia atmosferycznego - w studenckiej cenie?

  • 2. Data: 2009-01-21 16:35:55
    Temat: Re: [req] czujnik ciśnienia atm.
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a przy okazji, co to za jednostka PSI?
    w tme opisują czujniki takimi wartościami...

  • 3. Data: 2009-01-21 16:39:54
    Od: yes <y...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > a przy okazji, co to za jednostka PSI?
    > w tme opisują czujniki takimi wartościami...

    skoro student to google już chyba zna?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=psi&btnG=Szukaj+
    w+Google&lr=&aq=f&oq=

    pozdrawiam
    yes

  • 4. Data: 2009-01-21 16:41:44
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
    >a przy okazji, co to za jednostka PSI?
    > w tme opisują czujniki takimi wartościami...

    leniu, tak trudno wpisać hasło psi w wikipedii ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Psi

  • 5. Data: 2009-01-21 16:42:49
    Od: grzenio <g...@g...pl_spamowi_nie>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > a przy okazji, co to za jednostka PSI?

    ludzka jednostka ;) Pound per Square Inch. Google zamkli czy jak?

    --
    grzenio

  • 6. Data: 2009-01-21 16:50:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello grzenio,

    > ludzka jednostka ;)

    Chyba psia ;)

    > Pound per Square Inch. Google zamkli czy jak?

    A od czego grupa dyskusyjna? Komu by się chciało do jakiś gógli
    wchodzić - szybciej będzie zapytać. Zawsze się znajdzie taki głupek,
    który odpowie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2009-01-21 17:03:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

> [...]
    > gógli
    > wchodzić - szybciej będzie zapytać. Zawsze się znajdzie

    dobrze, że to tylko Twoje zdanie...

  • 8. Data: 2009-01-21 17:10:55
    Temat: Re: [req][OT] czujnik ciśnienia atm.
    Od: "Dino" <din0@[spamerownielubie]gazeta.pl>

    identyfikator: 20040501 napisawszy:

    > dobrze, że to tylko Twoje zdanie...
    Akurat nie tylko jego. Moje też.
    Skoro umiesz wysłać posta na grupę,
    to mam prawo domniemywać, że zasady
    użytkowania komputera z dostępem do internetu
    masz jako tako opanowane.

    Wpisanie w najpopularniejszą wyszukiwarkę "PSI"
    zajmuje znacznie mniej czasu niz napisanie posta i czekanie
    aż ktoś się ulituje..
    Znalezienie kalkulatora, który będzie przeliczał
    wszystko na wszystko ze wszystkiego jest równie trywialne
    (uprzedzając pytane - "jak przeliczyć")

    Aha. I nie obchodzi mnie dyslekcja, dysgooglia i dysbrejnia.

    Dino

  • 9. Data: 2009-01-21 17:24:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Aha. I nie obchodzi mnie dyslekcja, dysgooglia i
    > dysbrejnia.

    nie róbcie sobie żartów z tymi googlami...

  • 10. Data: 2009-01-21 17:25:46
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    zadałem dwa pytania, dlaczego wszyscy siedli nad tym
    głupszym...