  • 31. Data: 2013-12-17 00:10:13
    Temat: Re: repeater sygna?u 4G
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <a...@p...pl>

    > Orange ma w swojej ofercie usluge "ekstra sygnal" - czyli jest to tzw.
    > femto komorka - czyli taki mikro BTS w domu/firmie podlaczony do
    > Internetu. Jest oplata istalacyjna w zaleznosci od dlugosci umowy a
    > miesiecznie ca 20 zl.
    >
    > Nadaje sie do do domu/firmy ale nie do publicznego miejsca np. pubu,
    > bo z tego co wiem, to trzeba dopisywac do bazy femtocell aparaty,
    > ktorego moga sie wlogowac do tego mikro/femto BTS'a.
    >
    > Jak wiecie wiecej, to napiszcie, bo chetnie sie dowiem czegos wiecej.

    Ja nie wiem jak to konkretnie jest w Orange, ale ... te femtokomórki można
    raczej ustawić w tryb kiedy wszyscy mogą się przez nie łączyć preferując
    tylko własne terminale. W sumie zwykłe stacje bazowe operatorów, którze mają
    monopol na używanie tego.

  • 32. Data: 2013-12-28 00:32:00
    Temat: Re: repeater sygnału 4G
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    com...
> [...]
    .com...

    > jakaś obsesja wybuchów atomowych?
    > boisz się Iranu, czy Korei Północnej? <rs>

    Ja nie specjalnie się boję, ale "pomieszczenie pod ziemią"
    kojarzy mi się jednoznacznie ze schronem jakimś...
    Jeśli nie przeciw-atomowym to conajmniej przeciw-huraganowym.

  • 33. Data: 2013-12-28 05:46:44
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/27/2013 6:32 PM, Pszemol wrote:
> [...]
    > kojarzy mi się jednoznacznie ze schronem jakimś...
    > Jeśli nie przeciw-atomowym to conajmniej przeciw-huraganowym.

    to że tobie się tak, i to jednoznacznie, kojarzy to już jest twój
    problem. zapewne o choćby klubach, galeriach umieszczonych na takim
    poziomie nie słyszałeś. <rs>