-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: namikk <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Date: Fri, 08 May 2009 14:21:23 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 50
Message-ID: <gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1241785884 22390 83.1.60.214 (8 May 2009 12:31:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 May 2009 12:31:24 +0000 (UTC)
User-Agent: KNode/0.10.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:970355
[ ukryj nagłówki ]Witam,
otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-) postanowiła
sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play fresh-prepaid.Nabyło
się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę "zbieraj
minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że połączenie
nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne wizytówki
numeru za które została pobrana opłata :-).Złożyło się reklamację
on-line,żeby sprawa została wyjaśniona, w odpowiedzi otrzymano coś takiego:
"Szanowny Panie(skąd wiedzieli,że ja Pan a nie Pani-może jakoś to wynika z
numeru,który mi sprzedał Pan w kiosku :-)), dziękujemy za zgłoszenie
dotyczące rozliczenia środków na Pana koncie, które wpłynęło do nas za
pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, że jak
nadmienialiśmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji nie
było-ta była pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed
rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Prosimy
pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności,
prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na
o...@p...pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500 500.
Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia X. Czekamy na
kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na którą
telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu,
którego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty będziemy mogli
zweryfikować zaistniałą sytuację i wyjaśnić jej przyczynę. Informujemy, że
w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdują się szczegółowe
informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. W
razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"
Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
sprzedać :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiłem i nigdzie go nie
rejestrowałem to czemu mam u nich zarejestrować.Oczywiście dane w usłudze
Play24(on-line,w której non stop pojawia się błąd-spróbuj ponownie za
chwilę) są widoczne ale skoro składam reklamację to dane te się nie
pokrywają z rzeczywistością-to tak na zdrowy rozsądek i teraz np.porównując
wszelkie reklamacje składane u konkurencji mam tu na myśli oranża ;-)
procedury współpracy nie są jakieś wyssane z palca jak w przypadku
playa :-).
Mają coś takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest skoro od
początku nie działa.....ten play to chyba jakiś pryma aprylis :-)
wszystkim życzę udanej współpracy z tym operatorem.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.09 12:28 Bebe
- 08.05.09 12:50 mz
- 08.05.09 13:15 Bolek
- 08.05.09 13:51 namikk
- 08.05.09 13:56 namikk
- 08.05.09 14:59 Danny
- 08.05.09 19:15 Błażej
- 11.05.09 07:06 MarekM
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=