eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmreklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długiereklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
  • Data: 2009-05-08 12:21:23
    Temat: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-) postanowiła
    sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play fresh-prepaid.Nabyło
    się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
    niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę "zbieraj
    minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że połączenie
    nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne wizytówki
    numeru za które została pobrana opłata :-).Złożyło się reklamację
    on-line,żeby sprawa została wyjaśniona, w odpowiedzi otrzymano coś takiego:

    "Szanowny Panie(skąd wiedzieli,że ja Pan a nie Pani-może jakoś to wynika z
    numeru,który mi sprzedał Pan w kiosku :-)), dziękujemy za zgłoszenie
    dotyczące rozliczenia środków na Pana koncie, które wpłynęło do nas za
    pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, że jak
    nadmienialiśmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji nie
    było-ta była pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed
    rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
    Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Prosimy
    pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności,
    prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na
    o...@p...pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500 500.
    Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia X. Czekamy na
    kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na którą
    telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu,
    którego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty będziemy mogli
    zweryfikować zaistniałą sytuację i wyjaśnić jej przyczynę. Informujemy, że
    w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdują się szczegółowe
    informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
    Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. W
    razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"

    Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
    sprzedać :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiłem i nigdzie go nie
    rejestrowałem to czemu mam u nich zarejestrować.Oczywiście dane w usłudze
    Play24(on-line,w której non stop pojawia się błąd-spróbuj ponownie za
    chwilę) są widoczne ale skoro składam reklamację to dane te się nie
    pokrywają z rzeczywistością-to tak na zdrowy rozsądek i teraz np.porównując
    wszelkie reklamacje składane u konkurencji mam tu na myśli oranża ;-)
    procedury współpracy nie są jakieś wyssane z palca jak w przypadku
    playa :-).

    Mają coś takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest skoro od
    początku nie działa.....ten play to chyba jakiś pryma aprylis :-)
    wszystkim życzę udanej współpracy z tym operatorem.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: