  • 1. Data: 2010-03-18 21:48:39
    Temat: regulator obrotow wiatraka 12V
    Od: "netia" <q...@m...pl>

    czy ktos moze mi napisac , nie opieprzajac mnie za niewiedze jak zrobic
    automatyczna redulacje obrotow sporego wiatraka?
    mam czujnik temeratury zmienaiajacy opornosc wraz z wzrostem temperatury
    mam zasilanie 12V (aku samochodowe)
    mam spory wiatrak.

    z czego zrobic uklad by im cieplej tym szybciej sie wiatrak krecil?

  • 2. Data: 2010-03-19 09:34:20
    Temat: Re: regulator obrotow wiatraka 12V
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "netia" <q...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam zasilanie 12V (aku samochodowe)
    > mam spory wiatrak.
    >
    > z czego zrobic uklad by im cieplej tym szybciej sie wiatrak krecil?

    Czy na pewno chodzi o wiatrak ?
    Dla mnie duży to taki w skansenie lub elektrownia wiatrowa, a spory to taki
    przydomowy.
    P.G.

  • 3. Data: 2010-03-19 10:37:14
    Od: "netia" <q...@m...pl>

    no wiedzielem... :)

    wentylator mialo byc.

  • 4. Data: 2010-03-19 12:35:37
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    netia <q...@m...pl> wrote:

> [...]
    > automatyczna redulacje obrotow sporego wiatraka?
    > mam czujnik temeratury zmienaiajacy opornosc wraz z wzrostem temperatury

    http://www.google.com/images?q=regulacja+obrot%C3%B3
    w+wentylatora

    Pierwszy link:

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/auto