  • 11. Data: 2013-06-21 22:48:17
    Temat: Re: [OT: Intel ARK] Re: pytanie z mutexów
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 21/06/2013 21:32, Edek wrote:
    > Dnia Fri, 21 Jun 2013 20:26:30 +0000 po głębokim namyśle Edek rzekł:

    > Taa, pewnie...

    a, widzę że już sprawdziłeś :D

    B.

  • 12. Data: 2013-06-21 23:03:59
    Temat: Re: pytanie z mutexów
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Fri, 21 Jun 2013 21:47:27 +0100 po głębokim namyśle Bronek Kozicki
    rzekł:

    > źle patrzysz ... jest nowy chipset Z87 i nowe gniazdo (ale ze "starą"
    > liczbą pinów 1150, żeby wszystkich zdezorientować). Zobacz
    > http://www.anandtech.com/show/6970/haswell-z87-mothe
    rboard-preview-50-
    motherboards-from-asus-gigabyte-asrock-msi-ecs-biost
    ar-and-evga

    Nie sprawdzałem tego akurat, ale wiele z nich ma jakieś fikuśne oznaczenia
    socketów, pewnie kupi się je wlutowane w płytę. 1150 jest jakimś
    połowicznym przypływem łaski pańskiej, #$%#$%#.

    --
    Edek

  • 13. Data: 2013-06-22 00:10:52
    Od: firr <p...@g...com>

    z głupotą jest ten problem ze nawet jak sie
    jej nie akceptuje to jesli sie z nią styka
    niestety absorbuje sie ją bo zaczyna stanowic
    ona stały punkt odniesienia i poniekad zatruwa
    nawet tych którzy kontaktuja sie z nią z drugiej
    ręki że tak powiem (dlatego najlepiej by bylo
    zrobic tak by nie stanowila ona nawet punktu
    odniesienia)

    Czuje niestaty jak bardzo olupiła mnie ta grupa
    w ciagu dłuższego pisania tutaj i szczerze boje
    sie bardzo by ni utonac w tej glupocie jeszcze
    bardziej

    (pytanie jak tu naprawić własną głowe po tych
    wszystkich traumatyznych przezyciach, dont know,
    nie mam koncepcji i wiem tylko ze nie jest dobrze
    i nalezaloby cos zrobic )

  • 14. Data: 2013-06-22 01:52:20
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 21 Jun 2013 18:53:02 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

    >Kto ma k?opot z czytnikiem i kodowaniem znaków? Mo?liwe ?e moja wina,
    >u?ywam UTF-8 bo po ustawieniu ISO nie mog? odczyta? wi?kszo?ci
    >postów.

    Moich postow czy w ogole? Mozliwe ze mam zle ustawiony czytnik, ale do
    tej pory nikt nei narzekal na moje posty

    A.L.

  • 15. Data: 2013-06-22 01:52:42
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 21 Jun 2013 15:10:52 -0700 (PDT), firr

    No dobra, ale o co chodzi?...

    A.L.

  • 16. Data: 2013-06-22 02:56:33
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Fri, 21 Jun 2013 18:52:20 -0500 po głębokim namyśle A.L. rzekł:

    > Moich postow czy w ogole? Mozliwe ze mam zle ustawiony czytnik, ale do
    > tej pory nikt nei narzekal na moje posty

    W Pana odpowiedziach siebie nie rozumiem, cytatów, są w nich znaki
    zapytania.

    Zgadujac troche, w FAQ trzecie od konca pytanie w sekcji konfiguracji,
    Unicode powinno dzialac albo eastern european.

    --
    Edek

  • 17. Data: 2013-06-22 02:59:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 22 Jun 2013 00:56:33 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    >Zgadujac troche, w FAQ trzecie od konca pytanie w sekcji konfiguracji,
    >Unicode powinno dzialac albo eastern european.

    Cholera, zapomnialem ustawic default language na Polish...

    A.L.

  • 18. Data: 2013-06-22 03:01:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    <e...@g...com> wrote:

    >Wracając do książek: pewnie poszukam sam, ale Pana doświadczenie
    >piechotą nie chodzi i może też przyda się innym, nie tylko
    >wrednemu Edkowi ;)

    No ale konkretnie o co idzie?... Knowledge Management to dosyc
    obszerna dziedzina...

    A.L.

  • 19. Data: 2013-06-22 03:03:08
    Od: A.L. <a...@a...com>

    <e...@g...com> wrote:

    >Firr mógł mieć rację mówiąc, że niektóre nazwy mogą mieć wiele znaczeń
    >w tej dziedzinie. Co ma Pan na myśli mówiąc Monitor,

    Mam na mysli monitor Hoare

    A.L.

  • 20. Data: 2013-06-22 10:42:57
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 20/06/2013 11:35, firr kenobi wrote:
    > czy najbardziej podstawowy z tych elementali
    > (jak mniemam mutex)

    Najbardziej podstawowy z elementów synchronizacji jest nie mutex, ale
    atomowa flaga (test-and-set, http://en.wikipedia.org/wiki/Test-and-set ).

    B.