  • 111. Data: 2011-07-29 13:01:12
    Temat: Re: pytanie w temacie ronda
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Javelin,

    Friday, July 29, 2011, 12:45:08 PM, you wrote:

    > Ale cała dyskusja dotyczy zjazdu z ronda który to zjazd odbywa się w
    > prawo i o taki skręt mi chodziło. Skręcasz z w prawo z lewego pasa?

    Cała dyskusja tak, ale Ty próbowałeś ją uogólnić i sprowadzić do dwóch
    dróg, co potem zmieniłeś na dwie jezdnie nie podając kierunku skrętu.
    I uparcie brnąłeś.

    Jest oczywiste, że obowiązuje art. 22 ust. 2 - o ile znaki nie
    zezwalają na odmienne zachowanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 112. Data: 2011-07-29 13:02:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 13:00:40 +0200, Javelin napisał(a):

    > Człowieku pomyśl najpierw przez chwilę, wiem że może Cię to zaboleć,
    > ale pomyśl czym jest oś jezdni na rondzie, a potem zastanów się
    > jeszcze przez chwilę, może Ci się spodobać, jak ta oś na rondzie
    > biegnie. A na sam koniec rozrysuj sobie czy opuszczając DOWOLNE rondo
    > w Polsce opuszczasz je na prawo od tej osi czy do końca życia opuszasz
    > rondo zgodnie z osią jezdni na rondzie. Dla ułatwienia narysuj sobie
    > czy zjeżdżając z pasa wewnętrznego przetniesz oś jezdni na rondzie z
    > lewej na prawą stronę

    coś strasznie zafiksowałeś się na tą oś, usiadłeś na coś nieopatrznie czy
    jak?
    A jeżeli zjeżdzając z ronda pojadę wzdłuż osi jezdni to już eksplodujesz,
    czy jeszcze będziesz te głodne kawałki o osiach pociskał?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 113. Data: 2011-07-29 13:06:14
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "RoMan Mandziejewicz" datowanym 29 lipca 2011 (13:01:12) napisano:

    > Cała dyskusja tak, ale Ty próbowałeś ją uogólnić i sprowadzić do dwóch
    > dróg, co potem zmieniłeś na dwie jezdnie nie podając kierunku skrętu.
    > I uparcie brnąłeś.

    Mój błąd że nie uściśliłem.

    > Jest oczywiste, że obowiązuje art. 22 ust. 2 - o ile znaki nie
    > zezwalają na odmienne zachowanie.

    Czy Twoim zdaniem obie sytuacje są podobne? Czy można ten pkt
    zastosować do zachowania na rondzie?

    --
    Javelin
    Kraków

  • 114. Data: 2011-07-29 13:07:57
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Waldek Godel" datowanym 29 lipca 2011 (13:02:13) napisano:

> [...]
    > A jeżeli zjeżdzając z ronda pojadę wzdłuż osi jezdni to już eksplodujesz,
    > czy jeszcze będziesz te głodne kawałki o osiach pociskał?

    Błagam nakręć filmik jak opuszczasz rondo wzdłuż osi jezdni NA
    rondzie, która to oś stanowi zamknięty okrąg.

  • 115. Data: 2011-07-29 13:09:24
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Waldek Godel" datowanym 29 lipca 2011 (13:00:51) napisano:

    > O.. to świetnie, że tego już nie mówisz, to dobrze rokuje terapii.
    > To w takim razie dopisz jeszcze poprawki do tych wszystkich postów w
    > których to mówiłeś, żeby każdy zauważył.

    Wskaż mi post w którym widnieje moja opinia że na rondzie skręca się w
    prawo.

  • 116. Data: 2011-07-29 13:11:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 13:07:57 +0200, Javelin napisał(a):

    > Błagam nakręć filmik jak opuszczasz rondo wzdłuż osi jezdni NA
    > rondzie, która to oś stanowi zamknięty okrąg.

    Tylko ronda mają oś jezdni? No to jest ciekawe odkrycie.
    Próbowałeś kiedyś zobaczyć z góry fotkę jakiegoś ronda? Mówię ci,
    niesamowite wrażenia.
    Jest taka tajna strona, tylko dla wtajemniczonych, pod adresem (tylko na
    miłość boską nie zdradź nikomu), http://maps.google.com i tam jak wypowiesz
    tajemne zaklęcie i klikniesz myszkę lewą ręką przez prawe ramie, to ukażą
    się zdjęcia lotnicze i satelitarne, no pełny odlot, mówię ci...

  • 117. Data: 2011-07-29 13:17:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 13:09:24 +0200, Javelin napisał(a):

    > Wskaż mi post w którym widnieje moja opinia że na rondzie skręca się w
    > prawo.

    itp..

  • 118. Data: 2011-07-29 13:17:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Jul 2011 13:09:24 +0200, Javelin

    > Wskaż mi post w którym widnieje moja opinia
    > że na rondzie skręca się w prawo.

    Czyli Art.22.2. nie ma zastosowania przy zjeździe z ronda?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 119. Data: 2011-07-29 13:21:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 13:17:38 +0200, Myjk napisał(a):

    > Czyli Art.22.2. nie ma zastosowania przy zjeździe z ronda?

    A od kiedy jazda wzdłuż pasa jest skrętem?

  • 120. Data: 2011-07-29 13:21:46
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Waldek Godel" datowanym 29 lipca 2011 (13:11:39) napisano:

    > Tylko ronda mają oś jezdni? No to jest ciekawe odkrycie.

    Oczywiście że nie, ale póki co to Ty robisz z siebie idiotę próbując
    przekręcać moje słowa. Od samego początku dyskusji mówiłem o osi
    jezdni na rondzie, wiesz, tej części która cały czas idzie po okręgu,
    tej części której nazywamy rondem. Gdybyś dalej nie rozumiał, to oś
    jezdni rozdziela na dwie równe połowy jezdnie NA rondzie które to
    biegną nieprzerwanie do okoła ronda. To że przy rondzie są zjazdy
    które mają własne osie jezdni to już jest zupełnie inna bajka.
    Jednak uwaga przypominam, od samego początku mówiłem o osi jezdni na
    rondzie.