  • 1. Data: 2012-06-21 10:18:52
    Temat: pytanie o silnik i graty 1,9 tdi
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    Znalazłem twój post na forum, mieszkasz blisko więc sie zapytam
    szukam silnika z gratami 1,9 tdi na swap do VW T4
    masz może cos do opylenia ?
    najbardziej mi pasuje z passata b4
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-21 13:03:22
    Temat: Re: pytanie o silnik i graty 1,9 tdi
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    W Farnelu 1,9 TDi mają w atrakcyjnej cenie.
    Nówki nie śmigane, z dostawą i montażem gratis.

    :-)

  • 3. Data: 2012-06-22 10:10:50
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    :-)
    nie wiem w jaki sposób poszło to tu ale ogłoszenie jest aktualne :-)
    pozdrawiam