  • 1. Data: 2010-11-05 08:08:09
    Temat: pytanie o silnik 2.5 TDi BPC 174 KM
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

  • 2. Data: 2010-11-05 08:16:26
    Temat: Re: pytanie o silnik 2.5 TDi BPC 174 KM
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

  • 3. Data: 2010-11-05 08:26:37
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    w wiadomości news:ib0ash$840$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik Tomek napisał:
    >> Witam,
    >> Czy ten silnik ma 4 czy 5 cylindrów??
    >> (VW Transporter T4)
    > A google nie dziala? :-)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Transporter#
    Volkswagen_Typ_2_Transporter_T4

    Akurat do silnika BPC nie ma podanej liczby cylindrów.
    Logika wskazuje na 5, ale czy to prawda?
    I czy tenże PBC to "jeszcze" TDI-PD czy
    może już TDI-CR??
    T.

  • 4. Data: 2010-11-05 08:37:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    Volkswagen_Typ_2_Transporter_T4

    > Akurat do silnika BPC nie ma podanej liczby cylindrów.
    > Logika wskazuje na 5, ale czy to prawda?
    > I czy tenże PBC to "jeszcze" TDI-PD czy
    > może już TDI-CR??
    To nie moje ale masz obrazek, ktory wszystko wyjasni:
    http://allegro.pl/silnik-vw-transporter-california-t
    5-2-5-tdi-bpc-i1289371093.html
    tu tez masz lekture:
    http://www.vwbusptm.pl/historia.html