  • 1. Data: 2014-08-20 05:59:47
    Temat: pytanie do specjalistów od RF...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ...może się któryś wypowie, czy antena użyta w tym urządzeniu jest
    poprawnie dobrana ?

    http://www.labes.edu.pl/index.php?id=51

  • 2. Data: 2014-08-20 07:43:59
    Temat: Re: pytanie do specjalistów od RF...
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 20.08.2014 o 05:59, sundayman pisze:
    > ...może się któryś wypowie, czy antena użyta w tym urządzeniu jest
    > poprawnie dobrana ?
    >
    > http://www.labes.edu.pl/index.php?id=51

    Antena, jak antena, ale nie ma dopasowania na linii paskowej łączącej
    antenę z polem dotykowym. Strach używać, SWR>3.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 3. Data: 2014-08-20 10:23:46
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    > ...może się któryś wypowie, czy antena użyta w tym urządzeniu jest
    > poprawnie dobrana ?
    >
    > http://www.labes.edu.pl/index.php?id=51

    antena jak "marzenie"
    Tylko nie zapomnij odłączać antenę
    jak nie używasz maszyny
    zgodnie z instrukcją ;-)

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2014-08-20 11:02:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Smolnik" napisał w wiadomości grup

    >Antena, jak antena, ale nie ma dopasowania na linii paskowej łączącej
    >antenę z polem dotykowym. Strach używać, SWR>3.

    Czekaj czekaj, zly SWR nie jest w ogolnosci niczym zlym, trzeba go
    tylko we wlasciwy sposob kompensowac ... lub wykorzystywac.

    Nie wiadomo do czego to sluzy, wiec trudno powiedziec czy dobrze
    zrobione :-)

    Ale jesli wlasciciel z tego sie utrzymuje, to chyba dobrze zrobione
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-08-20 13:26:33
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 20.08.2014 05:59, sundayman wrote:
    > ...może się któryś wypowie, czy antena użyta w tym urządzeniu jest
    > poprawnie dobrana ?
    >
    > http://www.labes.edu.pl/index.php?id=51

    Uwaga, może powstać interferencja pola morfogenetycznego
    z zielonym radiestezyjnym. Jeśli oba sygnały są silne,
    trudno będzie coś wybadać. Trzeba więc uważać przy organizmach
    żywych. Taka żaba, żywa i zielona, będzie trudnym świadkiem.

    Zresztą, to naciągactwo. Ezoterofilia w czystej postaci,
    niedługo tacy nie pokażą się na polu beż platynowego wahadełka
    na kwarcowej nici.
    A przecież wystarczy mała metalowa patelnia, byle rączka była
    galwanicznie połączona z patelnią właściwą.

    W przypadku świadka żaby, ma to dodatkowe zalety, bo można
    prowadzić przesłuchanie bardziej tradycyjną metodą.

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2014-08-20 14:32:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Aug 2014 13:26:33 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > Uwaga, może powstać interferencja pola morfogenetycznego
    > z zielonym radiestezyjnym. Jeśli oba sygnały są silne,

    A już się martwiłem że nikt znaki Ankh nie zauważył :)

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-08-20 14:37:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Wed, 20 Aug 2014 13:26:33 +0200, bartekltg <b...@g...com>

    >A już się martwiłem że nikt znaki Ankh nie zauważył :)

    To nie jest zaden znak Ankh, tylko skomplikowany filtr paskowy :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-08-20 17:03:02
    Od: s...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > Nie wiadomo do czego to sluzy, wiec trudno powiedziec czy dobrze
    >
    > zrobione :-)

    Ja tam widze 2 anteny, jedna w postaci jednego zwoju, druga
    a`la dipol, czyli jest opcja zdudnienia dwoch sygnalow.

    Role krzyza pomine, bo sie zrobi jatka na grupie jak przy ostatnich
    zyczeniach bozonarodzeniowych:)

    > Ale jesli wlasciciel z tego sie utrzymuje, to chyba dobrze zrobione
    >
    > :-)

    150PLNow, hm? Chinol za taka cene zrobi profesjonalna obudowe
    na wtryskarce i doda gratis niebieskiego leda, migajacego!

  • 9. Data: 2014-08-20 17:32:06
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 20.08.2014 17:03, s...@g...com wrote:

> [...]
    > a`la dipol, czyli jest opcja zdudnienia dwoch sygnalow.
    >>

    > Role krzyza pomine, bo sie zrobi jatka na grupie jak przy ostatnich

    Obawiasz się wyznawców religii starożytnego Egiptu?

    > 150PLNow, hm? Chinol za taka cene zrobi profesjonalna obudowe
    > na wtryskarce i doda gratis niebieskiego leda, migajacego!

    Ale mrugać będzie z baterii, czy zasilanie będzie pobierane
    z energii kształtu?

    BTW. ładna strona. Nie tylko sprzedają 'piramidki', ale bawią
    się w coś na kształt badań;)
    http://www.labes.edu.pl/index.php?id=25
    http://www.labes.edu.pl/index.php?id=31

    pzdr
    bartekltg

  • 10. Data: 2014-08-20 17:41:48
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 sierpnia 2014 14:37:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    >
    > On Wed, 20 Aug 2014 13:26:33 +0200, bartekltg <b...@g...com>

    > To nie jest zaden znak Ankh, tylko skomplikowany filtr paskowy :-)
    >

    > J.

    Taki kształt anteny świadczy że Egipcjanie kontaktowali się z ufolami