  • 1. Data: 2002-10-23 13:36:45
    Temat: punkty stykow
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    Czy ktos z Was ma informacje jakie punkty stykow z siecia TPNET maja Netia,
    Pol34 oraz Telenergo ??
    Obecna oferta TPSA sklania mnie to zainteresowania sie innymi ale niestety
    wieszkosc ruchu jest do i z TPNETu wiece punkty styku sa wazne.

    Marcin

  • 2. Data: 2002-10-23 14:18:54
    Temat: Re: punkty stykow
    Od: Kamil Kapturkiewicz <h...@W...wp.pl>

    Marcin Kuczera wrote:

> [...]
    > Obecna oferta TPSA sklania mnie to zainteresowania sie innymi ale niestety
    > wieszkosc ruchu jest do i z TPNETu wiece punkty styku sa wazne.

    na pl.misc.telefonia otrzymalem kiedys info ze Netia z TPSA ma 20
    Mbit/s, a na swiat przez Telie 60 albo 70 Mbit/s. byc moze cos sie zmienilo.

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-10-24 06:17:42
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <ap64hc$pp$1@news.tpi.pl>, Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > Obecna oferta TPSA sklania mnie to zainteresowania sie innymi ale niestety
    > wieszkosc ruchu jest do i z TPNETu wiece punkty styku sa wazne.

    AFAIK Telenergo ma styl min. OC3 z TP S.A.
    Pol34 (o ile nic się nie zmieniło) 34 MBit

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 4. Data: 2002-10-24 09:27:43
    Od: Jakub Jermak <j...@p...gliwice.pl>

    Witam,

    Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@g...com.invalid> w artykule
    <s...@r...at.home> napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Pol34 (o ile nic się nie zmieniło) 34 MBit
    POL34 ma styk o przepustowości 25Mbps z TPNETem (nic się tu nie zmieniało).
    Bramka ta oczywiście jest niemożliwie zapchana.
    Natomiast kilka MANów ma niezależnie od tego swoje lokalne bramki do TPNETu.

    Kuba
    --
    Deliberation, n.:
    The act of examining one's bread to determine which side it is

  • 5. Data: 2002-10-24 10:56:31
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Jakub Jermak wrote:

    > POL34 ma styk o przepustowości 25Mbps z TPNETem (nic się tu nie zmieniało).

    34Mbps

    > Bramka ta oczywiście jest niemożliwie zapchana.

    Uhm.

    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE

  • 6. Data: 2002-10-24 12:51:46
    Od: Jakub Jermak <j...@p...gliwice.pl>

    Witam,

    Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl> w artykule
    <3...@k...p.lodz.pl> napisał(a):
    > 34Mbps
    O tak? A kiedy miałeś ostatnio możliwość oglądania statystyk ruchu tej bramki?
    Ja właśnie zerknąłem okiem i nic się od wczoraj nie zmieniło :-), nadal
    jest 25.

    pozdrawiam
    Kuba
    --
    Nature is by and large to be found out of doors, a location where, it
    cannot be argued, there are never enough comfortable chairs.

  • 7. Data: 2002-10-24 13:23:57
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Jakub Jermak wrote:

    > O tak? A kiedy miałeś ostatnio możliwość oglądania statystyk ruchu tej bramki?
    > Ja właśnie zerknąłem okiem i nic się od wczoraj nie zmieniło :-), nadal
    > jest 25.

    Czyli noc.man.poznan.pl kłamie?

    1) Connections to the other networks: TPNET 34 Mb/s
    2) traffic map

    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE

  • 8. Data: 2002-10-24 14:24:33
    Od: Jakub Jermak <j...@p...gliwice.pl>

    <3...@k...p.lodz.pl> napisał(a):
    > Czyli noc.man.poznan.pl kłamie?
    > 1) Connections to the other networks: TPNET 34 Mb/s
    > 2) traffic map
    Nazwałbym to zdeaktualizowanymi informacjami.
    To samo z www.pol34.pl. Szkielet POL34 wygląda teraz zupełnie inaczej niż
    tam przedstawiono.

    Kuba
    --
    Conversation, n.:
    A vocal competition in which the one who is catching his breath

  • 9. Data: 2002-10-25 08:55:09
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Jakub Jermak wrote:

    > To samo z www.pol34.pl. Szkielet POL34 wygląda teraz zupełnie inaczej niż
    > tam przedstawiono.

    Nno, temu nikt nie przeczy, zresztą wystarczy popatrzeć na datę
    ostatniej aktualizacji ;->

    A czy bramka polpak<>pol34 ma 25 czy 34 Mbps, to nie zmienia to faktu,
    że jest niemiłosiernie zapchana, i tutaj masz więcej niż całkowitą
    rację.

    OK, EOT.

    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE

  • 10. Data: 2002-10-25 12:18:15
    Od: "Mr P" <p...@N...gazeta.pl>

    Marcin Kuczera <m...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > Obecna oferta TPSA sklania mnie to zainteresowania sie innymi ale niestety
    > wieszkosc ruchu jest do i z TPNETu wiece punkty styku sa wazne.

    Dzwoniłem, mówią, że mają już 155Mbit/s, a oprócz tego mają łącza do NASK i
    różnych sieci Manowskich min. Pozmana, Cyfronetu itd.