-
1. Data: 2014-03-09 21:01:21
Temat: przewody do chlodnicy oleju
Od: zdzisiu <6...@9...eu>
witam.
zauwazylem ze poca mi sie przewody od chlodnicy oleju.
wymyslilem zeby dac do zakladu ktory zakuwa weze.
i teraz pytanie czy ich srednica ma znaczenie dla cisnienia oleju?
pytam poniewaz zastanawia mnie czy sa w nich jakies wichajstry tak jak
czasami w przewodach od wspomagania.
moje obawy wynikaja z tego ze jesli by sie troche roznila srednica
wewnetrzna to moglo by sie podziac cos z cisnieniem oleju w silniku ?
ogolnie ze schematu wyczytalem ze do chlodnicy oleju towar idzie
bezposrednio z pompy czyli pod cisnieniem roboczym
a tak wyglada schemat tego silnika:
http://images62.fotosik.pl/739/dfc458663ccf0ff1.jpg
zakuwac nowe weze czy szukac uzywek ?
-
2. Data: 2014-03-09 21:50:57
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** zdzisiu pisze tak:
> zauwazylem ze poca mi sie przewody od chlodnicy oleju.
> wymyslilem zeby dac do zakladu ktory zakuwa weze.
> i teraz pytanie czy ich srednica ma znaczenie dla cisnienia oleju?
:)
Ciśnienie jest w barach i nigdy nie zależy od średnicy. Od średnicy
zależy przepływ czyli wydajność m3 albo litry na godzinę.
> moje obawy wynikaja z tego ze jesli by sie troche roznila srednica
> wewnetrzna to moglo by sie podziac cos z cisnieniem oleju w silniku ?
nie, tylko oleju wejdzie więcej.
--
Piter
-
3. Data: 2014-03-09 21:53:09
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 09.03.2014, 21:01, zdzisiu pisze:
> zakuwac nowe weze czy szukac uzywek ?
Zakuwaj. W uzywkach bedziesz mial pewnie to samo (i to raczej predzej
niz pozniej).
-
4. Data: 2014-03-10 01:44:36
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: zdzisiu <6...@9...eu>
W dniu 2014-03-09 21:50, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** zdzisiu pisze tak:
>
>> zauwazylem ze poca mi sie przewody od chlodnicy oleju.
>> wymyslilem zeby dac do zakladu ktory zakuwa weze.
>> i teraz pytanie czy ich srednica ma znaczenie dla cisnienia oleju?
>
> :)
>
> Ciśnienie jest w barach i nigdy nie zależy od średnicy. Od średnicy
> zależy przepływ czyli wydajność m3 albo litry na godzinę.
to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
celu zwiekszenia cisnienia.
>
>> moje obawy wynikaja z tego ze jesli by sie troche roznila srednica
>> wewnetrzna to moglo by sie podziac cos z cisnieniem oleju w silniku ?
>
> nie, tylko oleju wejdzie więcej.
czyli zakladajac ze nowy przewod bedzie troche grubszy - cisnienie
zostanie takie jak bylo a zwiekszy sie przeplyw w ukladzie, czy moze
wszystko pozostanie bez zmian?
-
5. Data: 2014-03-10 01:53:47
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: k...@g...com
W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 01:44:36 UTC+1 użytkownik zdzisiu napisał:
> W dniu 2014-03-09 21:50, PiteR pisze:
>
> > na ** p.m.s ** zdzisiu pisze tak:
>
> >
>
> >> zauwazylem ze poca mi sie przewody od chlodnicy oleju.
>
> >> wymyslilem zeby dac do zakladu ktory zakuwa weze.
>
> >> i teraz pytanie czy ich srednica ma znaczenie dla cisnienia oleju?
>
> >
>
> > :)
>
> >
>
> > Ciśnienie jest w barach i nigdy nie zależy od średnicy. Od średnicy
>
> > zależy przepływ czyli wydajność m3 albo litry na godzinę.
>
>
>
> to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
>
> celu zwiekszenia cisnienia.
>
>
>
>
>
> >
>
> >> moje obawy wynikaja z tego ze jesli by sie troche roznila srednica
>
> >> wewnetrzna to moglo by sie podziac cos z cisnieniem oleju w silniku ?
>
> >
>
> > nie, tylko oleju wejdzie więcej.
>
>
>
> czyli zakladajac ze nowy przewod bedzie troche grubszy - cisnienie
>
> zostanie takie jak bylo a zwiekszy sie przeplyw w ukladzie, czy moze
>
> wszystko pozostanie bez zmian?
Nie koleguj się z ludźmi co piszą że zwężki są żeby zwiększyć ciśnienie. To debile.
-
6. Data: 2014-03-10 06:24:10
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: MarcinJM <m...@o...pl>
W dniu 2014-03-10 01:53, k...@g...com pisze:
> Nie koleguj się z ludźmi co piszą że zwężki są żeby zwiększyć ciśnienie. To debile.
Z niepotrafiącymi cytować również.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
-
7. Data: 2014-03-10 08:41:09
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: Robson <r...@...pl>
> to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
> celu zwiekszenia cisnienia.
Następuje wzrost prędkości przepływu.
R
-
8. Data: 2014-03-10 09:56:41
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>
Użytkownik "zdzisiu" <6...@9...eu> napisał w wiadomości
news:lfj1u9$2pl$1@node1.news.atman.pl...
> to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
> celu zwiekszenia cisnienia.
Czego to ludzie teraz nie piszą.
J. -
9. Data: 2014-03-10 09:57:37
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>
Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
news:lfjr77$nva$1@mx1.internetia.pl...
>
>> to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
>> celu zwiekszenia cisnienia.
>
> Następuje wzrost prędkości przepływu.
Na zwężce. Za zwężką jest już jak przed.
J. -
10. Data: 2014-03-10 10:11:01
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: Robson <r...@...pl>
> Na zwężce. Za zwężką jest już jak przed.
Jesteś pewien? Znasz dyszę de Lavala?
R