  • 1. Data: 2014-03-08 19:14:25
    Temat: kupno od "zagranicznego" Polaka
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Kupiłem wczoraj Mercedesa -klasyka od Polaka legitymującym się naszym
    dowodem, ale na stale zamieszkałego w innym kraju UE. Samochód był
    zarejestrowany w innym kraju unijnym, ale został już znacznie wczesniej
    wymeldowany przez niego "na export", a fizycznie był w Polsce, na
    exportowych numerach. Umowa została zawarta na odległośc, formalnie
    zagranicą.
    Straszą mnie, ze będę mieć problemy z rejestracją w Polsce,- czy
    rzeczywiście można spodziewac się problemów?